תכנון והפקת פעילויות ספורט אתגרי וסקי לעובדים

ביטוח לספורט אתגרי

 

אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יראו בעסק שלכם מקום עבודה אטרקטיבי יותר, בין השאר גם כדי להגביר את תפוקת העבודה שלהם על ידי חיבור טוב יותר לעסק – כדאי לתכנן עבורם פעילויות מהנות מדי פעם. במקום חדרי בריחה, על האש או עוד משחק באולינג, אפשר לגוון עם ספורט אתגרי. כיצד נתכנן זאת?

תכנון פעילויות ספורט אתגרי מצד העסק

ספורט אתגרי יכול להיות פעילות מהנה במיוחד עבור ציבור העובדים שלכם, אך חשוב מאוד לבחון את האפשרות שלכם לספק אותו. אין ספק שספורט אתגרי מצוין עבור פעילות גיבוש לעובדים שלכם זהו רעיון נהדר, גם בגלל שפעילות זו בלתי נשכחת וגם בגלל שהיא מגבשת טוב יותר מכל פעילות אחרת, שכן מדובר בחוויה קבוצתית מסעירה. מאידך, צריך לדעת איך לתכנן את הפעילות הזו מבחינת זמנים.

התאמה גם לקהל העובדים

מלבד ההתאמה של הפעילויות האתגריות ליכולות העסק מכל הבחינות, יש לשקול גם את ההתאמה לציבור העובדים. ההתאמה הזו היא חלק עיקרי ואף קריטי בתכנון, כיוון שאם העובדים שלכם לא יסכימו לעבור את הפעילות האתגרית הזו מכל סיבה שהיא, כמו למשל בעיות רפואיות או פשוט פחד, הרי שהתכנון שלכם יירד לטמיון וההשקעה הכספית תלך לאיבוד. תמיד כדאי לברר עם העובדים שלכם עד כמה פעילויות אתגריות רלוונטיות עבורם, ואם כן, באילו פעילויות מדובר. פעילויות אתגריות גובות יום שלם מפעילות העסק ולעתים אף יותר, ולכן תכנון והפקת פעילויות אתגריות לעובדים זו משימה שיש לתת עליה את הדעת באופן מעמיק.
בכל פעילות ספורט אתגרי בחול חשוב להצטייד בביטוח פספורט קארד – לחצו עכשיו להרשמה!

אלו סוגי פעילויות יכולות להתאים?

• יש מגוון רחב של פעילויות ספורט אתגרי שיכולות להיות מתאימות לכל גיל ולכל סוג אוכלוסייה, כאשר אפשר למנות את הקיאקים בצפון הארץ כאחת הפעילויות המוכרות ביותר. מצד אחד, האתגר הוא ברמה סבירה, ועדיין הפעילות יוצרת גיבוש רב.

• ספורט אתגרי יכול גם להיות מושקע יותר ואפילו להיערך בחו"ל. אמנם זה דורש תקציב גבוה יותר, אך ככל שההשקעה בעובד תהיה גבוהה יותר, כך המטרות של הפעילות, להראות לעובד אכפתיות וליצור איתו קשר עמוק יותר, ויושגו מהר ואפקטיבי יותר. סקי לעובדים היא דוגמה נהדרת לפעילות מיוחדת ואף יוקרתית כאשר אפשר לערוך אותה גם בארץ באתר החרמון.

אל תשכחו ביטוח מתאים

תכנון והפקת פעילויות אתגריות לעובדים מצריכה גם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים. למשל, אסור לשכוח גם ביטוח סקי או היטוח לספורט אתגרי, כאשר ביטוח זה מצריך סעיפים חדשים בפוליסת הביטוח הרגילה לעובד. ללא ביטוח זה, אתם עלולים להיגרר לצרות גדולות. גם אם לא יקרה שום נזק בשעת הפעילות, הרי שמדובר בחוסר אחריות מצד העסק אם לא ייעשה ביטוח מתאים לנושא.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו