במיוחד היום פספורט ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לנו ביטחון ושקט נפשי

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מרכיב חיוני בהכנה לכל נסיעה, בין אם זו חופשה ובין אם נסיעת עסקים. ביטוח נסיעות טוב הוא חשוב מאוד למי שמבקש שקט נפשי בידיעה שהוא דאג לכסות את עצמו מפני שיבושים ובלתמי"ם שעלולים להתרחש. ובתקופת אי היציבות בה אנחנו נמצאים כרגע בה מגפת הקורונה מוסיפה סיבוכיות בלתי צפויה למשחק ומשנה את הכללים תדיר ובאופן שלא תמיד ברור לנו, חשוב מאוד שיהיה מאחורינו ביטוח מקצועי שגם מעניק כיסוי רחב ואיכותי, גם דואג להיות מעודכן ועם אצבע על הדופק בכל השינויים לכל מדינה וגם מעמיד לרשותינו ליווי אנושי רפואי שעומד מאחורינו ודואג לכוון ולהדריך אותנו בכל אירוע שעלול לצוץ

שיתוף פעולה בינלאומי עם DavidShield

דייויד שילד למי שלא מכיר היא חברה בינלאומית שהוקמה לפני כ 22 שנה ובסיסה בארה"ב. היא הוקמה על מנת להעניק ביטוח שירותי רפואה לישראלים השוהים בחו"ל לתקופות ארוכות ובהמשך התרחבה ונפתחה עבור שאר העולם. דייויד שילד נחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום ביטוחי הרפואה והיא פרוסה בכ-140 מדינות. שיתוף הפעולה של פספורט ביטוח עם דיוויד שילד מעניק למבוטחים שירות איכותי וכיסוי איכותי לשירותי רפואה מתקדמים וזמינים תמיד.

פספורט ביטוח משלמים מראש על הוצאות רפואיות

אחד היתרונות העצומים של פספורט ביטוח הוא בשיטת התשלום והכיסוי הכספי הייחודית רק לה ומתבסס על תשלום מראש ובצורה ישירה על כל השירותים להם נזקק המבוטח וללא צורך לשלם קודם מכספו ואז להמתין להחזר. השיטה הישנה גררה בירוקרטיה מסורבלת ודרשה מאיתנו קודם לשלם ולכסות מכיסנו את כל ההוצאות מה שעלול היה להכביד מאוד על הכיס, לשמור את כל המסמכים ואז להגיש בקשה להחזר כספי כאשר אנחנו חוזרים לארץ. השיטה החדשנית של פספורט ביטוח נוחה פי כמה ומעניקה לנו גם שקט נפשי ופחות התעסקות וגם מקלה עלינו מאוד מבחינה כספית. השיטה עובדת כך שהמבוטחים מקבלים כרטיס אשראי נטען של פספורט ביטוח נסיעות שאיתו אנו מבצעים את כל התשלומים. פשוט, יעיל ונוח מאוד!

שירות תמיכה מרחוק של מומחי רפואה בזמינות תמידית

זה תמיד נוח מאוד ותמיד עוזר לקבל ייעוץ והדרכה לגבי כיצד לנהוג במדינה זרה במקרה ואנחנו זקוקים לשירותי רפואה במקום או עקב כל מקרה אחר המכוסה על ידי ביטוח נסיעות. זה בטח מאוד חשוב ומאוד מקל בתקופה כזו בה מגפת הקורונה יוצרת בלבול רב וגורמת לשינוי מתמיד של נהלים וכללים. פספורט ביטוח מעמידה לרשותנו שירות ייעוץ, ליווי ותמיכה מרחוק שזמין תמיד לאורך כל ימות השנה בכל שעות היממה. ניתן לפנות בטלפון או בצ'אט אונליין מכל מקום בעולם ומהצד השני ימתינו לנו מומחי רפואה הבקיאים בכל המתרחש ויוכלו גם להדריך ולכוון אותנו, גם לענות לנו על כל שאלה ולהרגיע אותנו וגם לספק לנו ייעוץ רפואי ראשוני או שירות הנפקה של מרשמים לתרופות קבועות שלהן אנו זקוקים. לעיתים רבות ליווי זה הוא בדיוק מה שמבדיל בין התנהלות לחוצה ומבולבלת המובילה לטעויות ותסכול לבין התנהלות רגועה ויעילה שמובילה לפתרון טוב יותר למצב.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו