ביטוח בריאות חו"ל

הרבה חודשים הייתם רק בעבודה? רק עם הילדים ורק עם כל המשימות היומיומיות שמכבידות כל כך על כל צעד שאתם עושים? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים חופש. אי אפשר באמת להמשיך את הלחץ זה כל החיים ולא לתת לעצמכם לנשום. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים. רוצים לנסוע לפחות פעם אחת בשנה לחו״ל. החוויה בחו״ל תמיד גורמת לנו לראות את הדברים אחרת, מכניסה פרופורציות ומאפשרת לנו להירגע. מה שכן, רצוי מאוד לעשות ביטוח בריאות לחו״ל, ובמיוחד בימים טרופים אלו, כאשר ווירוס הקורונה עדיין עורב בכל פינה.

למה רצוי לעשות ביטוח בריאות נרחב?

חשוב שתדעו שכאשר מדברים על ביטוח בריאות לחו״ל מדברים על מגוון רחב של אפשרויות ועל לא מעט פוליסות ביטוח שביניהן תוכלו לבחור. מה שכן, למרות הנטייה של רבים מאתנו לחסוך ולרצות לשלם כמה שפחות על פוליסת הביטוח, חשוב להבין שבמקרה של ביטוח בריאות זה לא כדאי. אתם לא יודעים מה יוליד יום ואתם לא יודעים באיזה מצב קיצוני אתם עלולים למצוא את עצמכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות ביטוח בריאות לחו״ל שיכלול כל מצב, מה פתאום שתוותרו על כך? רדו לעומק הפרטים וקראו היטב את סעיפים פוליסת הביטוח שמציעים לכם, כי אין שום טעם לעשות ביטוח בריאות לחו״ל שלא יהיה מספיק מקיף.

מה קורה עם מבטלים את הטיסה?

בימי קורונה הדבר היחיד שהבנו זה שאי אפשר לדעת מה יוליד יום. אנחנו יכולים לשבת ולתכנן טיולים נהדרים ליעדים שונים בעולם, אך רגע לפני הטיסה יכול להגיע עוד וריאנט חדש של הווירוס שישנה לנו את חוקי המשחק. לכן ברור מדוע קיים חשש טבעי שהטיסה תבוטל או שפשוט לא יתנו לנו לצאת מהארץ. זו הסיבה שבגללה, אם אתם כבר עושים ביטוח בריאות לחו״ל, מאוד מומלץ להוסיף גם סעיפים לקבלת החזר מלא במקרה של ביטול טיסה. ניתן כמובן גם להוסיף תוספות מיוחדות של כיסוי על ציוד טכנולוגי יקר שאתם לוקחים אתכם, אובדן מזוודה וכדומה, כך שרצוי לבחור בביטוח הכי מתאים עבורכם ולבדוק על מה אתם חותמים.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

ביטוח בריאות חו"ל רק עם פספורטקארד

כשאתם טסים לחו"ל אתם ניצבים בפני סכנות רבות, אך ורק הביטוח הנכון יכול לכסות אתכם מהסכנות הנשקפות לכם ולהבטיח שתחזרו הביתה בשלום. אנו בטרוול ביט מספקים לכם את חבילת הביטוח המשתלמת והמקיפה ביותר ומבטיחים שתישארו מכוסים מכל הכיוונים גם כשאתם נמצאים הרחק מהבית. במאמר זה תמצאו את המידע הנחוץ לכם לקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם לפני הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל. ביטוח בריאות בחו"ל עושים רק עם פספורטקארד של חברת טרוולביט

רחוק מהבית? אל תסתכן!

כולנו שמענו על רעידת האדמה ההרסנית בנפאל ובהאיטי. תתארו לעצמכם מה זה להיות תיירים במדינה כזאת בעת רעידת האדמה..

עכשיו תתארו לעצמכם מה זה כשהביטוח שלכם לא מכסה את נזקי החילוץ וההצלה והשירותים הרפואיים הנדרשים במקרה שכזה. ביטוח בריאות חו"ל של טרוול ביט של פספורט קארד מכסה אתכם גם במקרים של אסונות טבע כמו רעידת אדמה ומבטיח להוציא אתכם בהקדם האפשרי מכלל סכנה תוך כדי טיפול מלא ומקיף ללא השתתפות עצמית.

 

נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם במשך 24 שעות ביממה ושמחים לספק לכם את השירות והמענה להם אתם זקוקים בכל שעות היממה. נציגי שירות דוברי עברית ישמחו להפנות אתכם אל רופאים ישראלים שיתנו לכם את השירות שאתם צריכים הרחק מהבית.

ביטוח בריאות בחו"ל: כיסוי גבוה במיוחד רק אצלנו

זה נכון שתוכלו למצוא ביטוח בריאות בחו"ל במקומות רבים, אך לא כולם יכסו אתכם מכל הכיוונים. רבות מפוליסות הביטוח מנסות לפתות את לקוחותיהן במחירים אטרקטיביים, ובפרסומים מושכים, אך ללא כיסוי ממשי או בליווי כיסוי מוגבל ביותר. אנו מציעים לכם את חבילת הכיסוי השלמה ומבטיחים לכם כיסוי מלא ואיכותי מכל הכיוונים. אצלנו תמצאו תקרת ביטוח והחזר גבוהים במיוחד לטיפולי בריאות המבוצעים בחו"ל, וזאת לצד תקרה גבוהה ביותר לאובדן ציוד ורכוש. פוליסת הביטוח שלנו מספקת לכם פטור מהשתתפות עצמית במקרים של טיפולי בריאות להם אתם נזקקים בחו"ל, ופינוי אווירי מידי ממקום האירוע.

ביטוח בריאות לחו״ל פספורטקארד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו