ביטוח נסיעות לחו"ל – קיאקים

מה שבאמת מרגיע אתכם בחיים זו פעילות גופנית כמו קיאקים? האמת היא, שכבר עשיתם קיאקים בכל מקום אפשרי בישראל ועכשיו אתם צמאים לחוויה אחרת? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים לקחת את המשפחה שלכם לחוויה כזאת בחו״ל. יש לא מעט מקומות מדהימים בעולם שבהם אפשר ליהנות מטיול קיאקים, אז למה לחשוב פעמיים? מה שכן, בין אם אתם חושבים על יעד שכולל מסלול פשוט ובין אם זה הולך להיות מסלול בדרגת קושי גבוהה, אל תוותרו על ביטוח נסיעות לחו"ל – קיאקים.

מה משפיע על מחיר הביטוח?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אחד מהדברים שמשפיעים עליכם ביותר כאשר אתם חושבים על ביטוח נסיעות לחו"ל – קיאקים זו השאלה כמה תשלמו. אף אחד לא היה רוצה לדעת שהטיסה עלתה לו פחות מהביטוח עצמו ולכן טבעי שגם אתם תהיו מוטרדים משאלת העלויות. חשוב להבין שכאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל – קיאקים, יש כמה גורמים שונים שישפיעו על המחיר. למשל:

• בני כמה אתם?
• האם אתם נוסעים ליעד שנחשב מסוכן יותר מאחרים?
• האם אתם נוסעים בתקופת הקורונה?
• האם אתם רוצים להוסיף לביטוח גם את הכבודה שלכם?

בנוסף, אם אתם רוצים לאותו ביטוח נסיעות לחו"ל – קיאקים גם את הכיסוי במקרה של ביטול טיסה, זה יבוא לידי ביטוי במחיר של הביטוח. לכן ברור מדוע כל אדם שיפנה לעשות ביטוח כזה יקבל הצעת מחיר שונה מחברת הביטוח שבה הוא יבחר.

הגורם האנושי – איך הוא משפיע על עלות הביטוח?

האמת היא שאומנם היעד חשוב וכך גם השאלה מה אתם מתכוונים לעשות בו משמעותית, אך גם הגורם האנושי, כלומר אתם, ישפיע. למשל, אם מדובר על אישה בהיריון שמתכוונת לצאת לטיול קיאקים, סביר להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר אישה שאינה הרה. בנוסף, גם גורמים כמו גיל, מצב רפואי ואפילו השאלה האם אתם מעשנים או לא תוכל להשפיע על המחיר שתשלמו בסופו של דבר. חשוב לזכור: למרות שאתם לא רוצים להפעיל את הביטוח כי קרה משהו, אתם עוד פחות רוצים למצוא את עצמכם בלי ביטוח כזה ולכן חשוב שתעשו אותו מראש.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לקיאקים מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

ספספורטכארד ביטוח נסיעות לחול – קיאקים

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו