ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב

להיות אדם חולה לב זה לא דבר פשוט. זה אומנם לא קורה בבת אחת, ויש סימנים מקדימים, אך בפועל, צריך למצוא דרך להתמודד עם המצב. האם זה באמת אומר שאדם חולה לב לא יוכל ליהנות מהחיים ולהשתתף בכל מיני סוגים של פעילויות מהנות? מובן שהתשובה היא לא. מה שזה כן אומר, שעליו להיות קצת יותר זעיר. למשל, אם אתה חולה לב ורוצה לנסוע לחופשה במדינה כזו או אחרת, הוא חייבת לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב. יש לכך משמעות אדירה, פשוט כי אדם שמוגדר כחולה לב נמצא במצב רגיש יותר מאחרים והוא עלול לסבול מלא מעט תופעות שדורשות התערבות רפואית.

האם כל חברת ביטוח תסכים לבטח חולה לב?

ראשית, התשובה לכך היא לא. שנית, חשוב לדעת שיש מחלות לב שונות ולא כולן נראות באותה חומרה בעיני חברות הביטוח. למשל, יש הבדל בין אדם שבגיל חמישים עבר התקף לב והיום הוא בן שבעים ובין אדם שבגיל שישים כבר היו לו שלושה התקפי לב. יש הבדל גם בין אדם שלא צריך לקחת תרופות על בסיס יומי ובין חולה לב שכדי לשמור על איזון צורך לא מעט תרופות. לכן ברור מדוע חברת הביטוח תרצה לקבל כמה שיותר פרטים לפני שהיא תחליט האם היא מוכנה לבטח את אותו חולה לב או לא.

איך תדעו באיזו חברת ביטוח כדאי לכם לבחור?

בין אם מה שמעניין אתכם היום זה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב ובין אם אתם מתעניינים בפוליסת ביטוח לאדם שחולה בסרטן, חשוב לעצור לרגע. יש לבדוק ולהבטיח שאתם באמת פונים אל חברת ביטוח טובה, ולצערנו, לא כל חברות הביטוח בארץ הן כאלה. לא כל חברת ביטוח תעשה למענכם הכול בעת צרה, ולמען האמת, זה הנתון הכי חשוב שיש. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם זקוקים לעזרה ואין לכם אל מי לפנות. לכן רצוי שתבדקו הכול מראש וכך תוכלו לפנות אל חברת ביטוח טובה שלא תאכזב אתכם אם באמת תזדקקו לשירותיה.

לרכישת ביטוח נסיעות עבור חולי לב מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

 

מה הם חולי לב ומחלות לב?

חולי לב באים ליידי ביטוי בכמה בעיות שונות –

  1. טרשת העורקים הכלילים – תופעה בה עורקי הלב נחסמים עקב חוסר חמצן, ועודף כולסטרול בדם מה שיכול להגרם מעישון, תזונה לא בריאה. מחסום בעורקי הלב ופגיעה בשרירי הלב נקרא גם תעוקת הלב או: אַנְגִינָה פֶּקְטוֹרִיס.
  2. התקף לב – יכול להגרם באופן פתאומי ובהפתעה באמצע החיים עקב חסימה מלאה של העורק על ידי קריש דם, מצב זה נקרא "אוטם שריר הלב",  במקרה של התקף לב התאים באותו חלק משריר הלב אשר אינו מקבל דם, מתים בתוך דקות מספר ופעולת הלב נפגעת.
תוכנית פספורטכארד לחולי לב

תוכנית ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב מוצעת על ידנו מבית פספורטקארד – הכרטיס המגנטי לתשלום שירותים רפואיים בחו"ל. כל הביטוחים שלנו מציעים שירותים ללא השתתפות עצמית וכוללים הטסה רפואית לארץ בליווי של צוות רפואי, פנוי אווירי ממקום האירוע, כיסוי במקרה של רעידות אדמה, מוקד חירום 24/7 וחדר רופאים ישראלי טלפוני. כל הביטוחים שלנו כוללים אחריות עד 2,500,000 דולר.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב מאת פספורט קארד

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו