פספורטכארד – פוליסה שנתית מומלצת

טסים לחו"ל באופן תדיר? זה הזמן לדעת הכול על הפוליסה השנתית המומלצת של פספורט-כארד

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מוצר ביטוחי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם  ליהנות משקט נפשי במהלך שהותכם בחו"ל וזאת בהקשר של מקרים בהם תדרשו לקבלת טיפול רפואי במדינת היעד אליה אתם טסים. אחד מסוגי הפוליסות המומלצות בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל היא תכנית ביטוח הנסיעות של כרטיסי פספורטקארד. תכנית ביטוחית זו מכסה את כל צרכי המבוטח בחו"ל, לרבות, תשלום במקום בגין הוצאות רפואיות בחו"ל ופטור מהשתתפות עצמית. בנוסף, תכנית ביטוחית זו כוללת: הטסה רפואית לישראל בליווי צוות וציוד רפואי, פינוי אוויר ממקום האירוע, כיסוי במקרה של רעידות אדמה, גבול אחריות גבוה במיוחד, מוקד חירום וסיוע למבוטח ובני משפחתו הפועל 24/7 ומוקד טלפוני בעברית המאויש על ידי רופאים – 24 שעות ביממה.

פספורט כארד – למי מיועדת הפוליסה?

פספורט כארד היא למעשה פוליסת נסיעות לחו"ל, אותה ניתן להתאים לכל נוסע/ת בהתאם למאפייני הנסיעה ומצבו הרפואי, כאשר בנוסף לכיסוי הרפואי מוצע גם כיסוי כבודה במקרה של גניבה ו/או אבידה של כבודת המבוטח. את הפוליסה ניתן להרחיב בהתאם לאופי ומטרות הנסיעה, כאשר ההרחבות הביטוחיות מתאפשרות גם במקרים של טיולי תרמילאים, נסיעות למטרות ספורט אתגרי בחו"ל, נסיעות לצורך חופשת סקי וכדומה. כמו כן, ניתן להרחיב את הפוליסה בהתאם למצבו הרפואי של המבוטח, לרבות, פוליסת פספורטכארד לנשים בהריון והחמרה של מצב רפואי קיים.

פספורטכארד - פוליסה שנתית מומלצת

נוסעים לחו"ל מספר פעמים במהלך השנה? זה הזמן לדעת הכול על פספורטכארד 365!

פספורטכארד 365 היא למעשה פוליסת נסיעות לתקופה של 365 ימים בשנה בתעריף שנתי מיוחד! פוליסה שנתית מיועדת לכל אילו מביניכם הנדרשים לנסיעות לחו"ל מספר פעמים לאורך השנה, בין אם מדובר בנסיעות עסקים ובין אם מדובר בנסיעות מטעם מקום העבודה ונסיעות פרטיות לצורך ביקור בני משפחה המתגוררים בחו"ל או כל מטרת נסיעה פרטית אחרת לחו"ל.

פוליסה שנתית מומלצת של פספורטכארד מאפשרת לכם ליהנות מכל הכיסויים הביטוחיים המוצעים לכם במסגרת הפוליסה היומית (תעריף יומי עבור כל יום שהייה בחו"ל), וכל זאת במסגרת תעריף שנתי מיוחד, כאשר תקופת הביטוח בכל נסיעה הינה עד 30 יום. במסגרת רכישת פוליסה שנתית, אינכם נדרשים לדווח לחברת הביטוח על הפעלת הביטוח לפני כל נסיעה, פשוט לטוס ולדעת שאתם מכוסים לתקופה של עד 30 יום.

פוליסה שנתית לחו"ל של טרוול ביט

אנחנו ב-TRAVEL BIT, סוכנות לביטוח המתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל, מאפשרים לכם לרכוש את הפוליסה השנתית של פספורטכארד, ולהבטיח לעצמכם כיסוי ביטוחי מורחב בכל נסיעה לחו"ל לאורך כל ימות השנה. הפוליסה השנתית המשווקת באמצעותנו מיועדת לכל אילו מביניכם המרבים לטוס לחו"ל ולכל אילו מביניכם המתכננים טיול ממושך בחו"ל, כאשר ניתן לרכוש את הפוליסה השנתית גם במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל במסגרת טיול תרמילאים ממושך.

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו