ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

אתם אנשי עסקים שנוסעים בעולם לעיתים קרובות? כמעט בכל חודש אתם נוסעים לכמה ימים בחו״ל? אם כך, ברור שאתם מחפשים את הדרך הכי טובה לעשות ביטוח לכל הנסיעות שלכם. ראשית, אם עד היום לא הבנתם את החשיבות של ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, חשוב שתבינו: אפילו אם אתם רק נמצאים בישיבות במשרדים שונים בעולם, אין לכם מושג מה עלול לקרות. אתם עלולים לעבור תאונות בכל מקום שבו אתם נמצאים ואתם עלולים לחלות בשלל מחלות בכל מדינה בעולם. לכן, אם תוכלו לעשות ביטוח נסיעות לאנשי עסקים ולפחות לדעת שיש מי שיעזור לכם לממן טיפול רפואי, מה פתאום שתוותרו על כך?

ביטוח שמתאים בדיוק לכם

מה שמאפיין בדרך כלל אנשי עסקים, זה שהם נוסעים הרבה לחו״ל. לכן טבעי שהם לא ירצו לשלם כמו כל אזרח אחר שנוסע פעם אחת בשנה. צריך למצוא דיל קצת יותר אטרקטיבי, והחדשות הטובות הן שיש כזה דבר. למעשה, זה לא במקרה שיש היום ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, שכן אנשי עסקים יכולים לקבל לא פעם הצעות מחיר מיוחדות עבור ביטוח הנסיעות. למעשה, אתם גם יכולים לעשות פוליסה שנתית שתוזיל את המחיר בצורה משמעותית, כך שאם אתם באמת נוסעים הרבה, למה שלא תעשו זאת? אין סיבה בכל פעם מחדש להוציא הון עתק על הביטוח לנסיעה שלכם כשאתם יכולים לעשות ביטוח מקיף לכל הנסיעות השנתיות הצפויות.

איך בוחרים חברת ביטוח מתאימה?

יש היום לא מעט חברות ביטוח שמציעות ביטוח נסיעות לאנשי עסקים. לכן ברור מדוע יכולה להיות לכם דילמה, כי איך תבחרו באמת את חברת הביטוח הנכונה? ואיך תוכלו לדעת שבאמת תקבלו מענה בעת צרה? כאן בדיוק נכנסות לתמונה חוות הדעת השונות שתוכלו לקרוא אודות שלל חברות הביטוח שביניהן תוכלו לבחור. האם, כאשר אתם עושים חיפוש לגבי חברות ביטוח שונות, אתם מוצאים המלצות לגבי כל אחת מהן? מובן שלא. בנוסף לחוות הדעת, יש לבדוק גם את העלויות ואת השאלה עד כמה הפוליסות באמת מקיפות, כי חבל לעשות ביטוח שאינו מספיק מוצלח.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לקיאקים מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

אנשי עסקים זקוקים לחבילה משתלמת עבור הנסיעות הרבות שלהם לחו"ל לכן יש אפשרות לפתרון מהיר ומיידי במרחק של לחיצת כפתור.

יותר ויותר אנשי עסקים בוחרים בנו לביטוח נסיעות בחו"ל, הסיבה? אנו מציעים את הפתרון הטוב ביותר עבורם.

למעשה כל מי ששוהה בחול אם זה מנהל, אנשי הייטק, אנשי ספר, אקדמיה או עובדים בכירים בתעשיות שונות אשר נדרשים לעיתים תכופות אפילו מדי חודש 'לטוס לחו"ל' זקוקים לביטוח נסיעות אשר יתן מענה מקצועי והולם, פספורט קארד הוא הביטוח הנבחר עבור אנשי עסקים השוהים בחו"ל.

הביטוח הוא מיידי, הפוליסה מגיעה און ליין לתיבת הדואר האלקטרוני והתהליך כולו לוקח דקות בודדות ישירות מהמחשב או מהטלפון הנייד שלך, הכיסוי מיועד עבור כל גיל ובכל מצב רפואי ומאפשר לשוהים בחו"ל 'ביטוח מיידי' מהרגע להרגע.

מה נותנת הפוליסה השנתית?

  • אפשר לשלם עם כרטיס פספורטכארד ישירות על ההוצאות הרפואיות בחול.
  • אין השתתפות עצמית אם הזדקקתם לשירות רפואי בחול ואתם משלמים באמצעות הכרטיס.
  • טיסה רפואית לישראל כולל צוות רפואי וציוד בהתאם, במידע הצורך ותנאי השטח פינוי מוטס.
  • אנחנו מבטחים הוצאות רפואיות בחו"ל גם מעל לסכום של מליון דולר!
  • במקרה של ספורט חורף או ספורט אתגרי – עד חצי מליון דולר!
  • כמו כן פיצוי עבור אובדן ימי עבודה כתוצאה מאשפוז.
  • כיסוי ספיישל למקרה של ביטול פגישת עסקים.
  • כיסוי לתכולה כגון מזוודה וציוד עד 3000 דולר.
  • כיסוי מיוחד למחשבים וטלפונים ניידים.
  • כיסוי רפואי בחול גם במקרה של רעידה אדמה.
  • צוות רפואי בעברית 24 שעות ביממה להתייעצות טלפונית.
  • מוקד סיוע בעברית בארץ למובטח ולבני משפחתו – 24 שעות.
  • צוות כוננות לאיתור וחילוץ בחול מוכן 24 שעות לבעלי כיסוי מתאים.
  • במקרה של עיכוב או אי הגעת מזוודה – 300 דולר למשיכה מיידית במזומן.

ביטוח נסיעות פספורטקארד לאנשי עסקים

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו