ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל

ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל

מתכננים נסיעה לחו"ל לכל מטרה במסגרתה תדרשו גם לשכור רכב למטרות ניידות? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע חשוב אודות המרכיב הביטוחי המומלץ ביותר לכל אילו מביניכם העתידים לשכור רכב בחו"ל.

השכרת רכב בחו"ל הינה פעולה המיושמת כיום על ידי יותר ויותר ישראלים המתכננים נסיעה לחו"ל לכל מטרה. את הליך השכרת הרכב בחו"ל מומלץ ליישם עוד בטרם הגעתכם למדינת היעד וזאת לנוכח מורכבות התהליך וההיבטים השונים הנלווים אליו כגון: התאמת סוג הרכב לצרכי הניידות שלכם במדינת היעד, הגדרת מאפייני הנהג העיקרי ברכב (גיל, וותק תחבורתי וכו'), וכמובן, סוג ביטוח רכב הנלווה לכל פעולה של השכרת רכבים בארץ או בחו"ל.

כידוע, תעריפי ביטוח רכב שכור נכללים בתעריף ההשכרה היומי או התקופתי, כאשר סעיף אחד איננו נכלל בתעריף זה והוא הסעיף בנוגע לדמי ההשתתפות העצמית להם תדרשו במקרים בהם תהיו מעורבים בתאונה עם הרכב אותו שכרתם בארץ או בחו"ל.

מה חשוב לבדוק כאשר שוכרים רכב בחו"ל

כאשר אתם שוכרים רכב בחו"ל חשוב שתבדקו מהו התעריף הנדרש מכם למטרות ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל. ביטול סעיף ההשתתפות העצמית יכול לחסוך לכם מאות ואלפי דולרים במקרה של גרימת נזק ו/או מעורבותו של הרכב השכור בחו"ל. על פי נתונים שונים המדווחים על ידי חברות ההשכרה השונות בחו"ל, סכום ההשתתפות העצמית נע בין 1000 ל-1500 דולרים ואת הסכום הזה תוכלו לחסוך מעצמכם במידה ותרכשו כיסוי ביטוחי המכונה: ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור.

יחד עם זאת, לא תמיד מומלץ לרכוש את הכיסוי הביטוחי הנ"ל ישירות מהחברה המבטחת של חברת ההשכרה וזאת לנוכח התעריפים הגבוהים. ברוב המקרים, חברות ההשכרה משמעות כמעין מתווכים ביניכם לבין החברה המבטחת ולכן גובה תעריפי הביטול ברכישת כיסוי ביטוחי שמטרתו ביטול דמי ההשתתפות העצמית לרכב שכור בחו"ל, עלולים להיות גבוהים.

אם כך, מה הפתרון?

אם גם אתם מעוניינים להוסיף את מרכיב הכיסוי לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל ובכך למעשה להימנע מתשלום דמי השתתפות עצמית מלאים במידה וייגרם נזק לרכב השכור, אנו ממליצים לכם לבחון את ההצעה המשתלמת המוצעת לכם במסגרת ביטוחי הנסיעות לחו"ל של חברת PASSPORTCARD.

הצעה זו אומנם תקפה אך ורק לאילו מבינכם אשר רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות חברת PASSPORTCARD, אך אם ניקח בחשבון שכל נסיעה שלכם לחו"ל מחייבת אתכם כיום ברכישת ביטוח נסיעות, הרי שההצעה אותה מעמידה לרשותכם החברה הינה הוגנת ומשתלמת במיוחד. ההצעה של חברת PASSPORTCARD הינה: רכישת כיסוי ביטוחי למטרות ביטול השתתפות עצמית בתעריף זול של 8 דולרים לכל סוגי הרכבים הפרטיים ולכל סוגי הקרוואנים כאחד. הצעה זו תקפה אך ורק לרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל מהחברה והיא מאפשרת לכם ליהנות מהעלות הנמוכה ביותר לרכישת כיסוי ביטוחי למטרות ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל.

לרכישה אונליין לחצו כאן

 

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו