פספורט ביטוח נסיעות דואג לחוויה קלה ונעימה לטסים לחו"ל

עושה רושם שבפספורט ביטוח נסיעות חשבו על הכל כדי שתהיה לנו חוויה נוחה יותר כאשר נזקקים לשירותים שלהם בזמן נסיעה לחו"ל, אם זה לחופשה או לנסיעת עבודה. הדרך אותה מנהיגה חברת הביטוח החדשנית מכוונת כולה על להקל כמה שניתן על הלקוחות שלה ולחסוך מהם כמה שיותר התעסקות, בירוקרטיה ולחץ. זה מתחיל בשירות החדשני והראשון מסוגו בעולם ביטוחי הנסיעות לחו"ל החוסך מהמבוטחים לשלם בעצמם או להשתתף כספית בהוצאות השירותים הרפואיים להם הם נזקקים בחו"ל באמצעות שיטה ייחודית בה חברת הביטוח משלמת מראש ועבורנו את כל ההוצאות, דרך שיתוף פעולה עם חברת הביטוח הרפואי DavidShield הפרוסה בלמעלה מ 140 מדינות ברחבי העולם ומפעילה שירות יעיל במיוחד של חווית משתמש נוחה וזמינה בכל אמצעי תקשורת אפשרי יחד עם שירותי רפואה מהמתקדמים שיש בעולם ועד לליווי רפואי ומקצועי מהארץ הזמין ללקוחות כל ימות השנה בכל שעות היממה.

פספורט ביטוח נסיעות משלמים על הכל במקומכם

בשיטה הפשוטה והיעילה ביותר שניתן היה לחשוב עליה, פספורט ביטוח נסיעות המציאו והנהיגו שיטה חדשה לפיה במקום שאנחנו הלקוחות נוציא קודם מכספינו ונישא בהוצאות כספיות כבדות כדי לשלם על ההוצאות הרפואיות, אנחנו יכולים פשוט לשלם את הכל מתוך כרטיס אשראי נטען שפספורט ביטוח נסיעות מעמידה לרשותנו שמאפשר לנו גם אפילו למשוך כסף מזומן במקרה שאנחנו נדרשים לרכוש ביגוד או כל מה שצריך כדי להתנהל במקרה שאבדה או התעכבה לנו הכבודה. זוהי שיטה כה יעילה וכה פשוטה שחוסכת לנו את כל התהליך המכביד של קודם לשלם המון כסף, לאסוף ולשמור את כל הקבלות ורק לאחר החזרה לארץ להגיש דרישה להחזר כספי ולהמתין עד לקבלת כספינו חזרה.

שירות ליווי ותמיכה מכל מקום בעולם הוא חיוני במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה המבלבלת

מעבר לצורת התשלום הפשוטה, פספורט ביטוח נסיעות גם מעמידה לרשותנו מוקד ליווי וסיוע המאויש כל השנה ללא יוצא מן הכלל ו-24 שעות ביממה הזמין לנו לכל מקרה וצרה. נוכל לפנות אליו באמצעים שונים כמו אפליקציה, וואטסאפ או שיחת טלפון רגילה ולקבל סיוע והדרכה רפואית ראשונית מטעם מומחי רפואה שיעשו לנו סדר וידריכו אותנו כיצד לנהוג ולאן לפנות לקבל הטיפול המתאים לנו ביותר וגם יוכלו לסייע לנו בהנפקת מרשמים לתרופות להן אנו זקוקים באופן שוטף. סיוע כזה נדרש עכשיו במיוחד בתקופת הקורנה כאשר הנהלים משתנים תדיר ומשאירים אותנו מבולבולים ואובדי עצות. אנשי השירות של פספורט ביטוח נסיעות מעודכנים בכל המתרחש בכל מדינה ויכלו לחסוך לנו תסכול רב.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו