ביטוח נסיעות לחו"ל – ברגע האחרון

ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים

אם הגעת למועד הטיסה והסתבר לכם ששכחת להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל, אין טעם להתחיל להתייאש או לחשוב על לבטל את הטיסה, במקרה כזה יש לפספורטכארד אפשרות להזמין ביטוח נסיעות מלא ומקיף ובכך לא חלילה להכנס לסיכון כלשהו.

היום הכל עושים דרך הרשת, גם ביטוח!

היום הכל עושים ברשת, מזמינים ספרים, מזמינים בעלי מקצוע, מזמינים הכל דרך הרשת, גם ביטוח נסיעות לחו"ל עושים באמצעות אתרי אינטרנט יעודים וכל התהליך מתבצע תוך זמן קצר, רכשו ביטוח נסיעות מחברות ידועות בשוק, בטח שבתחום של ביטוח נסיעות, הרבה פעמים אנחנו כן ממליצים במקביל להרים טלפון לשיחה עם הנציג שכן נציג אנושי יכול לתת הדגשים שאתם כלקוחות אינם מודעים אליו, לכן השיחה למוקדי השירות הטלפונית, טוב שתעשה.
כל עוד אתם בתחום האון ליין ומול המסך ומזינים את הפרטים באתר האינטרנט היעודי עבור ביטוח נסיעות לחו"ל הגדירו את תאריך הטיסה הלוך וחזור באופן מדויק והקפידו לדייק כמה שיותר על מנת להמנע מטעויות פזיזות שיכולים חלילה במקרה האמת אולי להעיב על הכיסוי המובטח.

האם כל ביטוח אפשר להזמין מהרגע להרגע?

האפשרות להזמין ביטוח נסיעות מהרגע להרגע תוך זמן קצר אינה אופציה רצויה אם למשל הביטוח שלכם כולל ספורט אתגרי או 'בידולים' נוספים כגון טיול ג'יפים או אפילו רכיבת שטח באופנים, כל אלו נחשבים ספורט אתגרי על אף שיכול להיות שחלק ינסו לקטלג זאת כפעילות פנאי, מה שיכול להתברר כטעות נוראית אם חלילה נצטרך להפעיל את ביטוח הנסיעות.
ביטוח נסיעות לכל מצב, כמו שיש ביטוח נסיעות בהתאם למצב הרפואי ויש לה פוליסת ביטוח יעודית,  כך גם בתוך ענפי הספורט תוכלו לקבל סוגים ספציפים של ביטוחים בהתאם לסוג הפעילות הספורטיבית בה אתם הולכים להשתתף, חופשת סקי, ספורט אתגרי וכו'..
לציין שלעיתים בהתאם לתנאי הפוליסה יש צורך להעביר 'ניירת' לחברת הביטוח עוד בטרם הפעלת ביטוח הנסיעות לחו"ל.

פספורט קארד מחיר 2019

מה קורה שהולכים פשוט לשהות בחופשה ארוכה בחו"ל?

בעיקר חיילים משוחררים יוצאים לטיולי תרמילאים והרוב הגדול יודע בעיקר מפה לאוזן בין החברה שלהם כי יש גם לזה ביטוח יעודי שנקרא ביטוח נסיעות לתרמילאים, פוליסת הביטוח הזו מקיפה מקרים הרבה יותר בלתי צפויים מאשר בביטוח נסיעות לחול לצורך חופשה של כמה ימים באירופה (לדוגמא), בדקו את ביטוח פספורטכארד לחו"ל וגלו כי מדובר בתנאים הטובים ביותר עבור הטיול שלך בחו"ל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו