ביטוח בריאות לחו"ל לכל מצב רפואי

עד לא מזמן, היו נאלצים אנשים הסובלים ממצבים רפואיים כרוניים שונים, או לאחר תהליכים רפואיים סבוכים לוותר על הפריבילגיה הנעימה הכרוכה בנסיעה לחו"ל. הסיכונים הרפואיים היו גבוהים ולא היה ניתן להשיג ביטוח בריאות לחו"ל שיבטיח כיסוי למצבים והסיכונים השונים. מאחר וחופשה נעימה לפעמים נדרשת אחרי תקופת החלמה לא נעימה, התופעה די מצערת. כעת, על מנת שגם חולים כרוניים יוכלו ליהנות ביטוח חול פספורטכארד מציעה חבילה ביטוחית המותאמת לכל הצרכים הרפואיים.

אנו מציעים ביטוח נסיעות לחו"ל לכל מצב רפואי של חברת pasportcard המותאם לחולים כרוניים הכוללים: חולי סרטן, חולי אפילפסיה, חולי סכרת, חולי טרשת נפוצה, חולי לב, חולים לאחר לאחר ניתוח ועוד הרבה. לסובלים ממחלות כרוניות כלשהן המתכוונים לנסוע לחו"ל, כדאי לדווח ולהצהיר אודות מצב הרפואי שלהם בעת רכישה של כל ביטוח נסיעות לחו"ל.

ישנן חברות שאינן מסכימות לבטח במקרה של מצב רפואי קיים. במסגרת ביטוח הנסיעות המוצע על ידי טרוול ביט גם חולים כרוניים יוכלו לרכוש ביטוח לחו"ל לאחר חיתום רפואי של נציגי פספורטכארד. בכך גם חולה במחלה כרונית הנוסע לחו"ל יוכל ליהנות מכיסוי רפואי בחו"ל במקרה של החמרת מצב הרפואי שלו.

ביטוח חול פספורטכארד לחולים כרוניים

ידוע לכל בר דעת שבכל נסיעה, קצרה או ארוכה ולכל יעד, הכרחי וחשוב ביותר לרכוש ביטוח בריאות חו"ל על מנת להבטיח את ביטחוננו בכל צרה שעשויה לצוץ מאבדן מטען או מסמכים מזהים, שוד, מצבים רפואיים לא צפויים, תאונות או אירועים שונים בטיולים.

כל האמור כאן נעשה קריטי פי כמה וכמה כאשר מדובר בחולים כרוניים אשר מצבם הרפואי רגיש ומועד להתדרדרות. בהימצאם במרחק רב מרופא מטפל ומוסדות רפואיים המכסים אותם, דברים עלולים להתדרדר במהלך הנסיעה והם עלולים להיוותר ללא מענה. תנאי מזג האוויר השונים במדינת היעד עלולים לעורר סימפטומים, תנאי שטח מסוימים עלולים להקשות ובמדינות עולם שלישי חולים כרוניים עלולים להיחשף לחיידקים ולזיהומים קשים שלא יהיו חשופים להם במערב.

לכן, כדי להבטיח גם לסובלים ממצבים רפואיים אלה ביטוח חול פספורטכארד מציעים כיסוי ביטוחי גם למתמודדים עם מצבים כמו:

  • סוכרת
  • טרשת נפוצה
  • מחלות לב
  • הפרעות נשימה ושינה
  • קרוהן
  • המופיליה
  • אפילפסיה
  • סרטן
  • מחלות כרוניות רבות אחרות.

כמו כן, אנו מציעים פוליסת ביטוח נסיעות לחול לאחר ניתוח.

על מנת לזכות לפוליסה המיוחדת, חשוב להצטייד בהצהרת רופא על מצב רפואי קיים ולבצע חיתום רפואי מול נציגי פספורטכארד

פוליסת ביטוח נסיעות לחול לחולה לב

באמצעות פספורטכארד – הכרטיס המגנטי לתשלום שירותים רפואיים בחו"ל. ניתן כעת לקבל ביטוח נסיעות לחול לחולה לב עד גיל 75 ללא השתתפות עצמית הכולל הטסה לארץ במידת הצורך בליווי צוותים רפואיים או פינוי למרכזים רפואיים מובילים במדינת היעד לכל הסובלים מטרשת עורקים כליליים או במקרה של התקף לב. הכיסוי מותנה בהצהרה כי מצבו של החולה היה יציב בשלושת החודשים האחרונים.

חברת טרוולביט המציעה את ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב של פספורטכארד מאפשרת רכישת ביטוח נסיעות לאחר חיתום רפואי ואישור של פספורטכארד לכיסוי.

ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח

קיימים ניתוחים רבים שידרשו זמן התאוששות ומגבילות את האדם לתקופת זמן מסוימת. בנסיעה לחול, ייתכן שידרוש הדבר יחס קצת אחר.
כמובן שאחרי הסרת יבלות, למשל, אדם יוכל ליהנות מחופשתו ללא שום טיפול מיוחד, עם זאת ניתוחים פולשניים הגורמים לטראומה עלולים לדרוש מהמתאושש מניתוח פעילות מוגבלת ולכן חשוב להתייעץ עם הרופא לפני כל נסיעה לחול לאחר ניתוח. עקב כל הסיבוכים השונים שעלולים לצוץ, כמובן שביטוח נסיעות לחול לאחר ניתוח הוא אפשרי, אך בעלויות גבוהות יותר עקב הסיכונים הרבים..

לרכישת הביטוח פנה אלינו טלפונית במספר: 03-5046611

או בצעו רכישה מקוונת

מדוע חשוב לרכוש ביטוח בריאות בחו"ל?

היציאה לחול היא כמעט תמיד אירוע מרגש, בין אם הנסיעה היא למטרת עסקים ובין אם הנסיעה היא לשם הנאה. ההתארגנות למסע כוללת, בין היתר את הכנת המזוודה בהתאם למזג האוויר השורר במדינה אליה טסים ובהתאם לסוג הטיול (תיירות, אקסטרים ועוד), רכישת ביטוח בריאות חו"ל, רכישת כרטיסי טיסה כמובן, מלון וכניסה לאתרים ספציפיים אם יש כאלו ועוד. אם שקלתם לוותר על ביטוח בריאות לחו"ל, הצטרפו אלינו להמשך הכתוב והבינו מדוע לא נכון לוותר עליו.

 

ביטוח בריאות לחו"ל הוא בגדר חובה הרשו לנו להיות בוטים ולכתוב שכל מי שטס לחו"ל ואינו עושה ביטוח רפואי, עושה טעות גדולה וקשה מאוד ולא על פי חוק אלא בהתאם לאמות המידה והביטחון אותו מחויב כל אדם לרכוש לעצמו. המחשבה שמא תאלצו להסתייע בשירותים רפואיים במדינה מעבר לים ללא ביטוח בתוקף, עלולה להכניס אתכם לתסבוכות כלכליות אשר עתידות אף למנוע את קבלת הטיפול הרפואי לו אתם זקוקים. הבעיה שלנו הישראלים, היא שאנחנו לא מבינים את משמעות עלויות הוצאות רפואיות באופן כלל עולמי ורגילים למה שקורה בארץ ישראל, הנחשבת למדינה מאוד בטוחה מבחינה רפואית וכן, זולה יחסית.

 

תפקידו של ביטוח הבריאות הוא להבטיח כי ברגע בו תקלעו לסיטואציה בה עליכם לגשת ולקבל טיפול רפואי, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה וחברת הביטוח דרכה רכשתם את הפוליסה, תדאג לכל ההיבטים הכלכליים בזמן שאתם מתרכזים בטיפול ובהחלמה הנדרשת. ביטוח בריאות לחו"ל הוא ביטוח בריאות הכולל כיסוי לכל הטיפול הרפואי לו תזדקקו אך לא באופן מלא, שכן מצבים קיימים אינם מכוסים למשל.

ביטוח בחו״ל בהתאמה אישית למצב רפואי פספורט קארד

כמה זה עולה לי?

אם בעבר היינו רגילים לעשות ביטוח רפואי חו"ל רק בקופת החולים שלנו, כיום חברות ביטוח רבות מציעות את השירות הזה. העלויות אינן גבוהות ומדובר על ממש מספר שקלים פר יום עבור הביטוח הבסיסי. ביצוע סקר שוק קצר יוביל להצגת המחירים אך מעבר למחיר הזול ביותר, בדקו את הכיסויים ומה מציע ומכסה כל ביטוח.

לסיכום, באופן חד משמעי וללא כל יכולת לסטות ימינה או שמאלה, כל אחד ואחת החוצה את גבולות מדינת ישראל, ראוי וירכוש ביטוח רפואי לחו"ל וידאג לכיסוי הטוב ביותר עבורו ועבור אופי מטרת הנסיעה.

חברת טרוולביט המציעה את ביטוח נסיעות לחו"ל לחולה לב של פספורטכארד מאפשרת רכישת ביטוח נסיעות לאחר חיתום רפואי ואישור של פספורטכארד לכיסוי.

אל תתנו למחלה שלכם לעצור את מהלך החיים הסדיר, תמשיכו ליהנות ולנסוע בראש שקט עם פספורטכארד.

לרכישת הביטוח פנה אלינו טלפונית במספר: 03-5046611

או בצעו רכישה מקוונת

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו