ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח

עברתם ניתוח מורכב ממש לא מזמן? אתם מרגישים שהתאוששת ואתם רוצים לצאת לחופשה קצרה בחו״ל? בהחלט אפשר להבין אתכם. יחד עם זאת, חשוב להבין שהרבה פעמים, אפילו אם נדמה לכם שאפיזודה רפואית כלשהי באמת נמצאת כבר מאחורינו, בפועל זה לא לגמרי כך. לכן ברור שאתם צריכים לעשות ביטוח נסיעות לקראת היציאה שלכם לחו״ל. מה שכן, חשוב להבין: לא כל חברת ביטוח מסכימה לבטח מישהו שעבר ניתוח ממש לא מזמן. בנוסף, לא כל ביטוח יהיה מספיק במקרה כמו שלכם. לכן חשוב להבטיח שאתם באמת עושים ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח, כי רק אם תעשו ביטוח כזה תהיו באמת מכוסים.

איזה סעיפים מיוחדים יהיו בביטוח כזה?

כשחושבים על ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח יש לשים לב לשאלה מה באמת כלול בביטוח. למשל, האם אשפוז פתאומי שאולי יידרש לכם בגלל הניתוח כלול בפוליסה? ומה קורה אם פתאום תהיו חייבים לעבור ניתוח חוזר, בהלום, כי משהו בניתוח הראשון בעצם יתגלה כלא טוב ולא מקצועי? ומה קורה אם סתם תרגישו לא טוב, בלי סיבה מיוחדת? כל הסעיפים האלה, כולל הכול, חייבים להופיע בפוליסה שעליה אתם חותמים. בדרך כלל ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח כולל גם ביקור אצל רופאים מומחים וכדומה, כך שעם פוליסת ביטוח כזו אפשר להיות רגועים.

חברת ביטוח שנותנת ייעוץ בזמן אמת

מה שאתם באמת חוששים ממנו זה מצב שבו אתם מרגישים לא טובים, מתלבטים האם לגשת לבית חולים הקרוב ולא יודעים להחליט לבד? אתם רוצים להיות בטוחים שבכל עת איש מקצוע מתחום הרפואה יוכל לתת לכם ייעוץ? זה חשוב לכם בגלל שאתם אחרי ניתוח גדול ומשמעותי? אתם בהחלט צודקים. לכן בוודאי תשמחו לדעת שאצלנו, בחברת פספורט קארד, זה בדיוק מה שתוכלו לקבל. אנשי המקצוע שלנו זמינים עבורכם בכל עת, בין אם אתם רוצים להפעיל את הביטוח שעשיתם אצלנו ובין אם אתם רוצים להתייעץ. לכן לא כדאי לכם לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח ואין ספק שחברת פספורט קארד זו העדפה נכונה.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח של פספורט קארד – לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח מאת פספורטקארד

 

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו