פספורט קארד – כמה זה באמת עולה לנו?

ביטוח נסיעות לחו"ל, ובמיוחד בעידן המודרני, הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. אנחנו רוצים להגיע לכל מקום בעולם, לראות, לחוות ולפעמים אפילו לעשות עסקים עם שותפים מחו"ל. לכן ברור מדוע, רגע לפני שיוצאים לנסיעה כזאת, צריך גם לעשות ביטוח נסיעות. חשוב שתבינו: לא מדובר על עניין של רצון טוב או העדפה, כי למעשה, ביטוח נסיעות לחו"ל יכול, פשוטו כמשמעו, להציל את חייכם בעת צרה. לכן ברור מדוע אתם מתעניינים בנושא של פספורט קארד מחיר, כי מי מאתנו ירצה לשלם מחירים מופקעים על ביטוחים לחו"ל? האמת היא, שיש היום מגוון רחב של חברות שאצלן תוכלו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל וברור שלא בכל מקום תמצאו את הטוב ביותר. לכן, מעבר לעובדה שהמחיר הוא פונקציה שכדאי לקחת בחשבון, אנחנו ממליצים לכם להתייחס לעוד כמה פרמטרים ולבחור חברה מובילה שיהיה לכם נוח לעבוד מולה.

מה משפיע על המחיר?

בחנתם את הדברים לעומק וגיליתם, ובצדק, שהאפשרות של פספורט קארד היא בחירה טובה עבורכם? אם כך, עכשיו כדאי שתעצרו ותבינו איך יכול להיות שאתם משלמים X על הביטוח שלכם ואילו השותף שלכם לנסיעה משלם Y. במילים אחרות: בנושא של פספורט קארד מחיר, מה באמת יכול להיות הגורם המשפיע? אנחנו רואים שיכולות להיות לכך תשובות שונות ומגוונות, כמו למשל: העובדה שיש לא מעט נושאים שחברת הביטוח תיקח בחשבון כשהיא תיתן לכם את ההצעה הסופית. הגורמים הללו הם:

• גיל המבוטח – בני כמה אתם ביום הנסיעה?
• היעד – לאן אתם נוסעים בנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל?
• מטרת הנסיעה – האם אתם נוסעים לעשות ספורט אתגרי או לישיבות שונות בעיר אירופאית כלשהי?
• המצב הבריאותי – האם אתם בריאים ביום הנסיעה? האם אתם נוסעים לטיפול רפואי?
• עישון – האם אתם מעשנים או לא?

בנוסף, כמובן שגם משך הנסיעה שלכם ישפיע על המחיר, שכן לא פעם, ככל שהנסיעה תהיה יותר ארוכה תוכלו לקבל מחיר משתלם יותר לכל יום.

חברת ביטוח שמשלמת מיד

אם עדיין יש לכם התלבטות בין פספורט קארד מחיר ובין אפשרויות אחרות, כדאי שתבינו את ההבדל המהותי ביותר: חברת פספורט קארד משלמת מיד. לעומת זאת, חברות ביטוח אחרות קודם כל דורשות מהלקוח, אחר כך מעבירות אותו שבעה מדורי גיהנום ובסופו של דבר נותנות לו החזר כלשהו. לעומת זאת, כאשר מדברים על חברת פספורט קארד, אתם יכולים להיות בטוחים שקודם כל תקבלו את ההחזר הכלכלי שמגיע לכם. לכן, אם אתם רוצים לנסוע לחו"ל בראש שקט ולדעת שלא משנה מה יקרה כי בכל מקרה תוכלו לקבל כסף שיעזור לכם לממן כל טיפול רפואי, ברור מדוע זו החברה הנכונה עבורכם. אל תדחו את הדברים לרגע האחרון שלפני הנסיעה ועשו לעצמכם ביטוח לחו"ל כבר ברגעים אלו ממש.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו