פספורט קארד, ביטוח נסיעות מקצועי עם TravelBit

ביטח בריאות בחו''ל

מהו פספורט קארד ומדוע משתלם לרכוש כזה?

האם ביטוח של פספורט קארד ל חבר עסקה משתלמת? איך רוכשים פספורטקארד?
מה כולל הכיסוי של פספורט קארד?

אנו ב-TravelBit סוכנות לביטוח מציעים לכם ביטוח נסיעות לחו"ל המכוסה על ידי פספורטכארד. במסגרת הביטוח, המבוטחים מקבלים כרטיס מגנטי של פספורטקארד, שישמש לתשלום שירותים בריאותיים בחו"ל בתיאום עם passportcard.

פספורט קארד - מגוון ביטוחי נסיעות לחול

כל הכיסויים במחירים משתלמים

פספורטקארד מעמידה לרשותכם כיסוי המתאים לכל אדם, בכל מצב גופני ולכל גיל. אם חלמתם על טיול סקי בחו"ל, או אם הנכם מעוניינים בטיול רגוע כי אתם סובלים מבעיה רפואית, אנו ב – ,TravelBit מציעים לכם פוליסות ביטוח שונות, שיתאימו הן למצבכם באופן אישי והן לאופיו של הטיול שאתם מתכננים. לפספורט קארד , מוקד חירום וסיוע לכם ולבני משפחתכם, הפועל 24 שעות ביממה, וכן שירותי חדר רופאים בישראל, גם הם בזמינות מרבית עבור המבוטחים.

רכישת ביטוח של פספורטקארד תבטיח כי תקבלו פטור מהשתתפות עצמית לשירותים רפואיים שרכשתם באמצעות הכרטיס, פינוי אווירי, כיסוי מפני רעידות אדמה, הטסה רפואית חזרה לישראל בליווי של צוות רפואה מקצועי, וכן גבול אחריות גבוה במיוחד. בנוסף, במסגרת הביטוח תקבלו כיסוי לאובדן או גניבת הכבודה וכן כיסוי לביטול הנסיעה, במסגרת תנאי הפוליסה, והכל במחירים ייחודיים.

איך רוכשים פספורטקארד ?

פספורטכארד ניתן לרכוש גם באתר TravelBit, ביטוח נסיעות לחו"ל. לנו ב – TravelBit מענה זמין עבורכם 24 שעות, וכל שעליכם לעשות הוא להתקשר, או להיכנס לאתר שלנו להשאיר פרטים בשדות הנחוצים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם. אפשרות נוספת העומדת בפניכם לרכישת פספורט קארד היא באופן מקוון, פשוט ונוח, דרך האתר, בעזרת לחיצה על כפתור – רכוש כעת, כאשר לאחר ביצוע הרכישה, פוליסת הביטוח תשוגר ישירות אליכם, דרך המייל.

צרו אתנו קשר כבר עכשיו לפרטים נוספים אודות פספורט קארד או לחצו כאן לרכישת ביטוח אונליין כעת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו