פספורט ביטוח נסיעות – למה אתם צריכים את זה?

כולנו מנסים למצוא תמיד את הדרך הכי טובה שיש לנסיעות לחו"ל, בין אם זה מבחינת הדילים הכי משתלמים שאפשר למצוא ובין אם זה מבחינת העלות של ביטוח הנסיעות. היום זה כבר ברור שבין אם מדובר על נסיעה עסקית ובין אם מדובר על טיול במקום כזה או אחר, הרי שלא נוסעים בלי ביטוח. ראשית, תקופת הקורונה שלמעשה לא עוזבת אותנו מבהירה לנו פעם אחר פעם עד כמה ביטוחי נסיעות לחו"ל הוא עניין מהותי. שנית, גם בימים כתיקונם ובלי קורונה, הרי שאפילו נסיעה קצרה ליוון עלולה להסתיים אחרת ממה שאנחנו מתכננים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה נוסעים אחרים לחו"ל, מחפשים את הביטוח הכי טוב שקיים. זו הסיבה שבגללה כדאי לקחת בחשבון את פספורט ביטוח נסיעות, כי אם עוד לא עשיתם ביטוח כזה בנסיעות הקודמות שלכם, אתם לא תאמינו עד כמה הבחירה הזאת יכולה להיות נוחה.

מהם היתרונות של האופציה הזאת?

אם ננסה לעשות השוואה בין פספורט ביטוח נסיעות ובין ביטוחים אחרים, אנחנו נראה שיש הבדלים מהותיים בין השניים. בעוד שחברות ביטוח אחרות דורשות מהלקוח קודם כל לשלם ורק בהמשך הן מחזירות את הכסף, אם בכלל, הרי שבמקרה של פספורט ביטוח נסיעות זה בדיוק הפוך. כלומר, אם יקרה לכם משהו ואם תצטרכו טיפול רפואי, אתם לא תידרשו קודם כל להוציא בעצמכם את הכסף ולשלם, אלא חברת הביטוח תהיה זו שתישא בעלויות. משמעות הדברים היא שכל אותם ויכוחים אינסופיים מול חברת הביטוח וכל אותם המסמכים שצריך לספק לה, כבר לא יהיו רלוונטיים. אומנם גם במקרה של פספורט ביטוח נסיעות תצטרכו להוכיח שאכן נזקקתם לעזרה ולטיפול רפואי, אך לפני הכול תקבלו מימון מלא. בנוסף, חברת הביטוח הזאת עומדת לצד הלקוחות שלה. זה אומר שתמיד תקבלו מענה, ולא משנה באיזו שעה או באיזו יום תזדקקו לכך. בנוסף, החברה גם מציעה שירות של סיוע אונליין, בין אם זה אומר קבלת מרשמים מרופאים ובין אם זה אומר קבלת ייעוץ מהטובים ביותר בתחום הרפואה.

כמה תשלמו על ביטוח כזה?

אומנם יצא לכם לשמוע על פספורט ביטוח נסיעות אך היה נדמה לכם שמדובר על הוצאה כלכלית יותר מידי גדולה? כדאי שתדעו שזה לא בדיוק כך. יש כמה נתונים שיכולים להשפיע על עלות הביטוח, כמו למשל, השאלה לאן אתם נוסעים, בני כמה אתם וכדומה. לא תמיד כדאי לבחור בחברת הביטוח שגובה את הסכום הכי נמוך שיש, כי אם ברגע האמת אותה חברת ביטוח תתנער מהאחריות שלה כלפיכם, מה עשיתם בזה? עם חברת פספורט ביטוח נסיעות תוכלו לדעת שאתם במקום הנכון ושתמיד, ולא משנה מה יקרה, יהיה מי שיוכל לעזור לכם בצורה מקצועית, יעילה ומהירה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו