פספורטכארד פוליסה שנתית – האם זה כדאי לכם?

אתם מוצאים את עצמכם נוסעים הרבה מאוד לחו"ל? בשנים האחרונות, ומאז שהעולם הפך להיות סוג של כפר גלובאלי, אתם מנהלים עסקים גם מעבר לים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים את הדיל הכי טוב שיש בכל מה שנוגע לביטוחי הנסיעות שלכם לחו"ל. זה לא משנה אם הקורונה עצרה גם את הנסיעות שלכם או שהמשכתם לנסוע גם בתקופה המאתגרת הזאת. מה שכן משמעותי, זה לדעת שיש כזה דבר פספורטכארד פוליסה שנתית, והאמת היא, ששווה לכם להתעמק בנושא הזה. במקום לשלם עבור כל נסיעה שלכם הון עתק על ביטוח הנסיעות, למה שלא תעשו פוליסה שנתית? בדרך כלל, עבור אנשים שנוסעים לעיתים קרובות, זה יכול להיות הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית. כמו כן, אתם צריכים להתעסק בפוליסה הזאת ובתשלום פעם אחת בשנה, ובכך האחריות שלכם מסתיימת. לא תצטרכו יותר לבדוק, לברר ולראות על איזה מחירים מדובר, כי תהיה לכם פוליסה עם תוקף של שנה, אז למה לא?

מדוע חברת פספורטכארד היא בחירה טובה?

האמת היא שבישראל יש הרבה מאוד חברות ביטוח שונות שמציעות פוליסות, בין היתר, גם לנסיעות לחו"ל. לכן ברור מדוע אתם מתלבטים, כי אם אתם כבר נוסעים הרבה ואם אתם חושבים לעשות פוליסה שנתית, למה להתפשר על פחות מהכי טוב שקיים? במקרה של פספורטכארד פוליסה שנתית אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ושעשיתם בחירה נכונה. זה יבוא לידי ביטוי לא רק במחיר שתשלמו בסופו של דבר על הפוליסה, אלא גם בידיעה הברורה שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה תקבלו מענה מקצועי ומקיף. אבדו המזוודות ולא הגיעו? עברתם מקרה רפואי כלשהו בחו"ל במסגרת הנסיעה? תמיד יהיה לכם לאן להתקשר ותמיד הכיסוי הכלכלי שתקבלו יהיה מכובד והולם. לא משאירים אתכם להתמודד עם העניין לבד ולא דורשים מכם להביא אינספור אישורים. ההפך הוא הנכון: קודם כל עוזרים לכם ואח"כ מבקשים שתביאו אישורים על מה שקרה. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהידיעה שאתם לקוחות של חברת ביטוח שבאמת אכפת לה מכם, רק פספורטכארד פוליסה שנתית זו הבחירה הנכונה עבורכם.

מענה שזמין עבורכם תמיד

אתם משתמשים בתרופות מסוימות באופן קבוע? לא הספקתם לסדר את הדברים מראש ואתם חוששים שדווקא בזמן הנסיעה הקרובה שלכם בחו"ל תצטרכו מרשם של רופא עבור תרופה כזו או אחרת? לא יודעים מה לעשות אם תזדקקו להפניה לרופא מומחה? חשוב לדעת שגם במקרה הזה חברת פספורטכארד מספקת מענה נפלא. החברה מפעילה קו של שירות רפואי מרחוק הכולל מרשמים, הפניות וייעוץ רפואי, כך שאתם באמת אף פעם לא לבד. אין מקום לחשוב פעמיים, כי אם אתם נמצאים הרבה ימים בשנה בחו"ל, כדאי שתעשו עוד היום פוליסה שנתית אצל חברת פספורטכארד המובילה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו