הסכנות המרכזיות בטיסה וטיול בחו"ל לנשים בהריון

ביטוח נסיעות לחול לתקופות ארוכות

 

אישה הרה חשופה לסכנות רבות ומגוונות – לה ולעובר אותו היא נושאת ברחמה. אחת הבעיות החברתיות שקשורות בהריון, הן כל אותן "הנשמות הטובות" שדואגות להפיץ שמועות מיותרות באשר לסכנות שלא קיימות כלל, אלא הומצאו אי שם בעשורים קודמים ואינם רלוונטיים כלל אלא יוצרים לחץ מיותר ותו לא.

 

במאמר זה ננסה להסביר על כל הסכנות הקיימות לאישה ההרה, בעת טיסה או במהלך נופשים בחו"ל ונאמר מראש שמוטב להתייעץ עם הרופא המטפל בכל שאלה ותמיד להישאר על הצד הבטוח ביותר.

 

טיסה בהריון

לכל חברת תעופה יש ההנחיות שלה ועל כן חשוב לברר אל מול חברת התעופה באשר לשבוע ההיריון בו לא ניתן לטוס בשורותיה. על פי רוב, מסרבות חברות התעופה להטיס נשים החל משבוע 36 וזאת מהחשש שהלידה תתרחש במהלך הטיסה שתחייב נחיתת חרום ותעלה לא מעט כסף לחברת התעופה. המיתוס שמי שנולד במהלך טיסה יזכה בטיסות חינם מוטל בספק ונכון להיום, לא ידוע על ברי המזל הללו.

 

ביטוח בריאות לחו"ל לכל מצב רפואי

ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון

לא מעט דיבורים יש סביב פוליסת הביטוח אותה יכולה אישה בהריון לרכוש. ביטוח לאישה בהריון הוא תלוי חברת ביטוח דרכה נרכשה הפוליסה אך מה שתקף באופן מובהק לכל חברות הביטוח הוא היחס להריון. חברות ביטוח מתייחסות להריון בכל הקשור לניסוח הפוליסה כ"מחלה". בבואכם לרכוש פוליסת ביטוח לחו"ל – חובה לדווח על ההיריון, אחרת הפוליסה מבוטלת.

 

ביטוח נסיעות בהריון לא תמיד תקפות לנשים שעברו את גיל 40. גם לאופן הכניסה להריון יש משמעות, כך שאם ההיריון הוא תוצאה של טיפולי פוריות, הרי שההחרגות והפוליסה תהיה שונה גם במחיר. חשוב מאוד לבחון את כל ההסתייגויות ואת כל הכיסויים מבעוד מועד וכמובן שחשוב להעניק מידע מלא במעמד רכישת הפוליסה מבלי להסתיר מידע. סכנות הריון הן רבות ומגוונות ועל כן חברות הביטוח לוקחות בחשבון שהעלויות במידה ו.. יהיו יקרות ובהתאם הם בונים את הפוליסה המשתלמת ביותר.

 

טיסה בהריון היא אפשרית

למרות שרבים מנסים לסבר את האוזן ולהסביר כי טיסה אינה מומלצת בהריון וכי כדאי להתאפק לאחר הלידה ולהעניק זאת כסוג של מתנה ליולדת ולא לטוס עכשיו דעי כי את בהחלט יכולה לצלוח את הטיסה באמצעות מספר כללי זהירות וביניהם: בחרי שעות נוחות לך לטיסה – שעות בהן את גם ככה לא ישנה ולא להיפך.

 

התרוממי כל חצי שעה מהכיסא ועשי סיבוב במטוס, כך תחלצי עצמות ותזרימי את הדם. אם את מצויה בהריון בסיכון הרי שעוד יותר חשוב לקום ולנוע, כדי למנוע הצטברות של קרישי דם. הביאי איתך כריכים מהבית שאת אוהבת לאכול, כך לא תצטרכי להישאר רעבה או להסתכן באוכל לא טעים. והחשוב מכל הוא לשתות. שתי כמה שיותר מים במהלך הטיסה משום שהאוויר היבש בו יכול לגרום לך להתייבשות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו