אילו סוגי ביטוח כדאי לעשות לפני טיסה לרוסיה

סוגי ביטוח נסיעות לחול

 

מחלה או אשפוז זה אף פעם לא דבר נעים. בארץ אנו מכירים את כללי המשחק ויודעים היטב למי צריך לפנות ומה עושים אם אנו פתאום חולים?

אם הילדים מרגישים לא טוב או שחלילה נחבלנו ברגל או בגב. אבל בחו"ל חוקי המשחק אחרים ובמיוחד – העלויות. לפני שמזמינים טיסה לרוסיה, לפני שמחפשים מחירים של טיסות לסנט פטרסבורג או שאורזים מזוודה, חשוב שתדעו אילו סוגי ביטוח כדאי לעשות.

מרגע שיוצאים מגבולות מדינת ישראל, חוקי המשחק משתנים. לאחר שנערכתם בזמן, עליתם על אחת מאותן טיסות לסנט פטרסבורג וגם נחתם בשלום, אם לא רכשתם את הביטוח המתאים אתם עשויים להיתקל במצב לא נעים. בארץ אנו רגילים לכך שיש לנו את ביטוח בריאות ממלכתי, יש את קופות החולים, טופס 17 וכל אותם דברים שרבים מאיתנו מכירים היטב. בחו"ל, אם אין לכם את הפוליסה המתאימה, אפילו הטיפול הרפואי הפשוט ביותר הופך למעמסה כלכלית גדולה. אף קופת חולים לא עומדת לימינכם ורק חברת הביטוח תוכל לדאוג לכם. אבל בגלל שיש סוגים שונים של ביטוחים, חשוב לדעת עוד לפני הנסיעה לרוסיה, איך בעצם בוחרים.

פיצוי כספי וכיסוי הוצאות אשפוז

ביטוח שאתם עושים לפני נסיעה לחו"ל צריך לכלול בראש ובראשונה קבלה של פיצוי למקרים מגוונים של פציעות, מחלות, בדיקות ואשפוזים. חשוב לשים לב לשאלה מהו גובה הפיצוי במקסימום, למרות שהתשלום נעשה לא על פי הסכום הנקוב אלא בדרך כלל פחות מכך – בהתאם להוצאות בפועל. ההוצאות בפועל מתבססות על מה שהמבוטח נדרש לשלם בחו"ל לצורך האשפוז, התרופות, הבדיקות וכל יתר ההליכים הרפואיים שנדרש לקבל בעת הצורך.

בדקו מה הביטוח מכסה

מלבד הפיצוי המקסימלי, יש עוד דברים שחייבים לבדוק לגבי הביטוח לפני שעולים על טיסות לסנט פטרסבורג. למשל, האם יש הבדלים בגובה הפיצוי בהתאם לסוגים שונים של טיפולים. בהחלט עשויים להיות הבדלים שכן הוצאות בגין רכישת תרופות זה לא אותו דבר כמו הוצאות בגיל ניתוח חירום. עברו היטב על הפוליסה שמציעים לכם או שאלו את נציג חברת הביטוח, אילו מצבים בדיוק הביטוח המוצע לכם מכסה. יש סוגי ביטוחים שמכסים הוצאות בשל תאונה או אשפוז ויש גם פוליסות שיכסו טיפולי שיניים, אם פתאום עולה הצורך (למשל אם נשברה סתימה או שן, בשל נפילה). אגב, בסוגי ביטוח שונים יש שונות מבחינת ההשתתפות העצמית וגם זאת יש לבדוק.

כמה עולה אשפוז ברוסיה?

אם אתם יודעים להעריך כמה עולה אשפוז ברוסיה, תוכלו לדעת האם הביטוח שהוצע לכם אכן מספק. אם אתם רוצים להיות באמת שקטים, אתם צריכים סוג של ביטוח שמכסה הוצאות כפי שהן צפויות להיות במקרה הצורך. אבל לא רק את זאת צריך לבדוק. יש סוגי ביטוח שיאפשרו לכם פינוי לארץ, על חשבון חברת הביטוח, אם תזדקקו לכך. בדקו האם חברת הביטוח אכן כוללת הוצאות על פינוי בדרך האוויר. אם רוצים, ניתן לרכוש תוספת לביטוח לצורך כיסוי צד ג'.

דבר נוסף שחשוב להבין לגבי סוגים של ביטוחים זה הקשר בין אורך הנסיעה לסוג הביטוח. ככל שהנסיעה ארוכה יותר או ככל שמטרת הטיול אתגרית יותר, כך כדאי לשקול ביטוח יותר מקיף. כמו כן, אין ספק שיש להתאים אם סוג הביטוח למצבו הבריאותי של המבוטח. אם מתכננים פעילות אתגרית ברוסיה, כדאי לבחור סוג של ביטוח שמכסה פציעה בשל הפעילות האתגרית. ועוד דבר – יש סוגי ביטוח שמתאימים במיוחד לאישה בהיריון ויש ביטוחים שמתאימים במיוחד לאנשי עסקים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו