מתכוננים ונוסעים לסקי בקרקוב

ביטוח סקי בקרקוב

 

פולין היפה והמושלגת, מושכת אל הריה המדהימים תיירים מכל רחבי העולם. החורף הלבן והקריר, מלטף את הלחיים במורדות המושלגים Zakopane, עיירה הררית מושלמת לסקי בהרי הטטרה הפולניים, ומזמין אתכם לבוא ולהתפנק על חופשה מרגשת באמת.

חופשת סקי ליד קרקוב היא באמת חוויה שקשה לסרב לה, וזה האזור המושלם ביותר בפולין לסקי. גם אם מעולם לא חוויתם סקי מקצועי בחייכם. גם לחובבים, למתחילים, ולאלו שמעולם לא ניסו יש מה לחפש במורדות המושלגים הפולניים – ואחרי הפעם הראשונה תחזרו שוב, ושוב, ושוב..

איפה מתחילים?

אם בחופשת סקי חפצתם, אז קודם כל מתחילים בבסיס:
· מתארגנים ובוחרים טיסות לקרקוב במחיר והתאריך הנוחים לכם
· חשוב להתארגן גם על ביטוח נסיעות של אקסטרים, זה לא מובן מאליו אבל חשוב ביותר!
· מבחינת מקומות לינה, בין אם בקרקוב או בעיירת הסקי עצמה – המבחר הוא עצום ונפלא, באמת שלא חסר.
· ועכשיו בוחרים רק לאן נוסעים.. ו.. סווש!

Zakopane

עיר הר קטנטנה ונפלאה, אשר מוקדשת כל כולה לחורף המושלג. זו אחת הערים הפעילות ביותר בין החודשים דצמבר-מרץ, תחילת החורף הפולני הקפוא. תוכלו למצוא שם גם את מתחם הסקי הנהדר, ואם תגיעו בעונת הקיץ תבינו בדיוק במה מדובר, כי המורדות הופכים למסלולי הייקינג מורכבים ומסובכים. למעשה, זו בירת הסקי של אזור קרקוב, והעמוסה ביותר.

בזקופנה והאזור ישנם אתרי סקי מעולים – Kasprowy Wierch, אתר סקי גבוה במיוחד (2000 מטר), יחסית גדול, עם מסלולים מגוונים, עד לרמה מורכבת ביותר. עם זאת, זוהי שמורה של הרי הטטרה, ולכן ישנן מגבלות והגבלות אשר ראוי להיות מודעים להן, ולקרוא טרם ההגעה כדי לוודא שזוהי עונה טובה לסקי.

Polana Szymoszkowa גם הוא קרוב ביותר לזקופנה, ממש ניתן לראות אותו מהעיר עצמה. מאוד נגיש, מאוד נוח וזמין, אך נוטה להיות עמוס יחסית בשיא העונה. זה לא אתר כל כך גדול, אבל יש לו שני מסלולים (למרות שהם בעצם מסלול אחד גדול). העלות בו יחסית נוחה, ואפשר גם לשכור מדריך במחיר סביר יחסית, כך שזה מתאים למשפחה וחברים.

Bialka Tatrzanska

אחד היעדים הגדולים ביותר בקרקוב בנוגע לסקי, ובכלל בין הגדולים ביותר בפולין נכון לשנת 2019. אם אתם מחפשים נקודת סקי שתהווה גם בסיס טוב כדי לצאת ולחקור נקודות סקי מרוחקות יותר, פחות ידועות, ומאתגרות יותר – זה המקום בשבילכם. עקרונית תוכלו למצוא כאן כל מה שתרצו, החל ממסבאות ומלונות, בתי הארחה, ועוד. עם זאת, ולמרות גודלו, זהו מתחם מעט שקט יותר מזקופנה, אך בהחלט נקודה מעולה למתחילים, או לאלו אשר מחפשים משהו קצת פחות עמוס.

הסקי באתר עצמו, Bialka Tatrzanska – Kotelnica, נפרש על פני חמישה גבעות נמוכות במרחק קצרצר מהרי הטטרה הגבוהים. יש שם נוף מהמם על פולין כולה. זהו כאמור אתר מעולה למתחילים, ואפשר לשכור שם מדריכים במחירים נוחים יחסית. ללא ספק אפשר להתמקם שם ולהתפרש אל אתרי הסקי מסביב.

אנחנו בטרוולביט מציעים לכם ביטוח נסיעות לחו"ל מבית פספורטקארד המכסה ביטוח ספורט אתגרי כולל סקי ופעילויות אתגריות נוספות. לחצו כאן לפרטים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו