למה לפנות למומחים לצורך ביטוח חופשה בחול

ביטוח נסיעות לחו"ל - טיסה בכדור פורח

 

ירידת מחירי הטיסות בשנים האחרונות הפכה את החופשות בחו"ל להרבה יותר מבוקשות והרבה יותר פופולאריות ממה שהן היו בעבר. בשנים האחרונות משפחות רבות בוחרות לצאת לחופשות בחו"ל, צעירים בוחרים לקיים ביעדים נבחרים את מסיבות הרווקים שלהם ורבים מוצאים כל סיבה שהיא לצאת לחופשה מרגיעה, מהנה ומעשירה ברחבי העולם.

עם העלייה בביקוש ובהזמנת הטיסות והחופשות, חלה עליה במודעות לחשיבות של ביטוח חופשה בחול. ביטוח המאפשר לכם לצאת לחו"ל הרבה יותר רגועים, לרכוש את כרטיסי הטיסה בידיעה כי הם מכוסים בכל מקרה של שינוי או ביטול ועוד.

בכל מקרה, אם אתם מתחילים לבצע רכישות והזמנות עבור החופשה שלכם בחו"ל, פנו אל מומחים בתחום אשר יציעו לכם את הביטוח הנכון עבורכם ויהפכו את החופשה שלכם להרבה יותר מהנה.

ביטוח כרטיסי טיסה

בטיסות לחופשות ביעדים מרוחקים, כמו ארצות הברית, המזרח הרחוק, דרום אמריקה ועוד, עלות הטיסה הינה אחד החלקים היקרים יותר בחופשה. טיסות ליעדים מרוחקים יכולות להגיע לעלויות של 1000$ לכרטיס ואפילו יותר, וללא ביטוח מתאים, במידה ותרצו לבטל את הכרטיס או לבצע שינוי כל שהוא זה יעלה לכם כסף, ואפילו הרבה מאוד כסף.

ביטול כרטיס טיסה ללא ביטוח ברוב המקרים לא יזכה אתכם בהחזר על הכרטיס (כמובן, תלוי בסוג הכרטיס שרכשתם), ולכן במיוחד אם אתם רוכשים את הכרטיסים מראש, אל תוותרו על ביטוח שיאפשר לכם לדעת כי במקרה של שינוי או ביטול הכרטיסים תוכלו לקבל החזרים כספיים על כך ולא להישאר עם הפסד כספי גבוה.

ביטוח מלונות

מלבד כרטיסי הטיסה, הוצאה נוספת שהינה יקרה יחסית בחופשה בחו"ל הינה הוצאה על בתי מלון. עלויות של בתי מלון בחו"ל יכולות להיות גבוהות מאוד, והיום, כאשר רוב האנשים מבצעים את ההזמנות הללו מראש, ביטול של החופשה או אפילו שינוי תאריכים לא בטוח יזכה אתכם בהחזרים על בתי המלון ולכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח חופשה בחול הכולל ביטוח גם עבור בתי המלון בהם תשהו, עם כיסוי ביטוחי בהתאם לעלויות של המלון כך שבכל מקרה של שינוי תאריכים או אפילו ביטול, תקבלו את ההחזרים המתאימים.

ביטוח כבודה

עוד סוג של ביטוח שיכול להיות קריטי מאוד במהלך חופשה בחול הוא ביטוח כבודה. כל נסיעה אל חופשה בחול הינה נסיעה עם כבודה רבה, בעיקר אם אתם מנצלים את החופשה גם לשופינג וחוזרים עם מזוודות מלאות. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי גניבה של המזוודה שלכם, ציוד יקר, או אפילו נזק במהלך הטיסה, לא יהרסו לכם את החוויה של כל החופשה, תוכלו לרכוש ביטוח אשר יעניק לכם כיסוי מתאים כך שתוכלו לקבל כסף באופן מיידי ולהשתמש בו לפי הצורך.

ביטוח רפואי

עוד ביטוח שאסור לוותר עליו בשום חופשה בחול, גם קצרה, הוא ביטוח רפואי. (למידע נוסף על ביטוח בריאות רפאוי בחו"ל לחצו כאן)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו