כיצד לפעול בעת מקרה חירום בחו"ל

כיצד לפעול בעת מקרה חירום בחו"ל

 

מתכננים נסיעה לחו"ל בזמן הקרוב? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות היכולים לסייע בעת מקרה חירום בחו"ל.

טיפים ועצות של חברת טרוול ביט לפני היציאה לחו"ל

1. ערכו רשימה של כתובות, מספרי טלפון ודוא"ל של נציגויות ישראל במדינת היעד או מדינות היעד אליהן אתם טסים. רשימה זו תסייע לכם לפנות לגורמי סיוע ישראליים בעת מקרה חירום כזה או אחר במהלך שהייתכם במדינת היעד הזרה.

 

2. הקפידו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לאופי וצרכי הנסיעה ומשך תקופת שהייתכם בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל זה מעמיד לרשותכם כיסוי ביטוח מורחב ומלא בגין כל מקרה בו תדרשו לקבלת שירותים רפואיים כאלו ואחרים עקב מקרה חירום בעת הנסיעה. במעמד רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אנו בטרוול ביט ממליצים לכם לוודא שברשותכם כל המידע הנחוץ לכם אודות דרכי הפעלת ביטוח נסיעות ודרכי אמצעי הקשר עם החברה המבטחת במהלך שהייתכם בחו"ל. טיפ נוסף: השאירו לבן משפחה ו/או מכר קרוב את פרטי החברה המבטחת, לרבות טלפונים של אנשי קשר וכתובות דוא"ל.

 

3. בדקו באמצעות לשכות הבריאות המחוזיות האם אתם נדרשים לבצע חיסונים מיוחדים טרם נסיעתכם למדינות יעד שונות וקבלו אותם במידת הצורך.

 

4. הקפידו לצלם מספר העתקים של הדרכון, תעודת הזהות הישראלית ו/או הזרה העומדת לרשותכם, כרטיסי הטיסה ומספרי טלפון וכתובות דוא"ל של האתרים השונים בהם אתם מתכננים לשהות בחו"ל (בתי מלון, חברים וכדומה). את אחד מההעתקים הפקידו בידי בן משפחה או חבר קרוב בישראל.

 

5. את המטען אותו אתם עומדים לשאת איתכם לחו"ל הקפידו לאבזר באמצעים היכולים לאפשר לכם לאתר אותו בקלות (פתקים עם הפרטים המלאים שלכם, צירוף של סרט צבעוני למזוודה וכו). כמו כן, נקטו בדרכים שונות אשר יקשו על גניבת המטען.

 

טיפים ועצות לאחר היציאה מגבולות המדינה

1. במידה ואתם יוצאים למסע תרמילאים בחו"ל ולאחר שכבר ביצעתם רכישה של ביטוח נסיעות לתרמילאים הקפידו לטייל שלרשותכם אמצעי תקשורת זמינים המאפשרים יצירת קשר מיידי עם צוותי חילוץ מקומיים, נציגי החברה המבטחת בישראל וכדומה.

 

3. במידה ואתם שוכרים רכב בחו"ל הקפידו לוודא שהוא מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות ובתיק עזרה ראשונה.

 

4. במידה ואתם נדרשים לאשפוז ו/או קבלת טיפול חירום בגין מקרה חירום בעת החופשה או במהלך שהייתכם בחו"ל, אנו בטרוול ביט ממליצים לכם ליצור קשר מיידי (ברגע הראשון שזה יתאפשר לכם) עם הנציגות הישראלית במדינה בה אתם שוהים. נציגי השגרירות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו