יתרונות של ביטוח נסיעות לחו"ל ופספורט כארד

פספורט קארד מחיר 2019

אחד מהביטוחים לחו"ל הידועים והמובילים בארץ מבחינת יתרונות הינו הפספורט כארד. במה הוא עולה על מתחריו? מהם היתרונות שלו לעומת ביטוחי חו"ל אחרים? ולמה בעצם כדאי לשקול לעשות ביטוח חו"ל מסוג זה? הרשו לנו לפרט לכם קצת.

מה זה בעצם פספורט כארד

למעשה, פספורט כארד הוא כינוי לביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הפניקס ו-Davidshield. הייחודיות של ביטוח זה הוא שאתם מקבלים כרטיס מגנטי, בדומה לכרטיס אשראי, אשר מכונה פספורט כארד. עם הכרטיס הזה, אתם יכולים לשלם בחו"ל בעבור שירותים שהביטוח מכסה, וזאת מבלי להוציא שקל מכסכם.

אם זה נשמע פשוט מידי, אז אתם צודקים. זה באמת פשוט. זה היתרון העצום של הפספורט כארד על פני המתחרות. במקום לבטח עצמכם, לשלם מכסכם, ולקבל החזר בסופו של דבר, אתם פשוט מעבירים כרטיס מגנטי של חברת הביטוח, אשר מוטען בכספים הנדרשים לצרכי טיפול. כמובן שהכרטיס פתוח לשימוש רק לאחר שדיווחתם על בעיה לחברת הביטוח.
יתרונות גדולים בביטוח נסיעות בכרטיס פספורט קארד

 

ביטוח passportcard

היתרונות של פספורט כארד על פני ביטוחי נסיעות לחו"ל אחרים

מעבר לרעיון הפשוט של כרטיס מגנטי המלווה אתכם בטיול בחו"ל, ישנם מספר יתרונות הפועלים עם כרטיס פספורט כארד:

ביטוח שהוא ללא תשלום מזומן מצדכם

כפי שכבר כתבנו, הביטוח למעשה מפעל את הכרטיס המגנטי, אשר מאפשר לכם לשלם עמו כמו היה כרטיס אשראי לכל דבר ועניין. אתם לא צריכים להוציא שקל מהכיס, יכולים לשלם עבור הטיפולים הנדרשים, והכול עובד פיקס.

ללא השתתפות עצמית בשירותים רפואיים

זהו יתרון משמעותי נוסף של הפספורט כארד. מאחר ואתם משלמים עם כרטיס מגנטי ייעודי, אין השתתפות עצמית מצדכם. הכול עובר דרך הכרטיס המגנטי של פספורט כארד, ובזאת נגמר הסיפור.

מוקד רפואי זמין 24/7

מבוטחי פספורט כארד זוכים לשירות על ידי מוקד רפואי הזמין לצרכיהם בכל יום ובכל שעה. נתקלתם בבעיה רפואית בחו"ל, זקוקים לעזרה? המוקד הרפואי עומד לשירותכם בשיחת טלפון קצרה אחת. (המשיכו לקרוא על היתרונות של פספורט כארד כאן)

באלו מדינות פועל הביטוח של פספורט כארד?

לא משנה לאן אתם טסים, כנראה שיש ביטוח של פספורט כארד גם שם. לביטוח זה ישנה פריסה עולמית, וכמעט בכל מדינה בעולם תוכלו ליהנות מהשירות הייחודי של פספורט כארד.
בין אם מצאתם טיסות לסלובקיה או טיסות לאמריקה, במזרח אירופה או אסיה, פספורט כארד פועלים שם ומבטחים נוסעים רבים. הכרטיס תקף בכל המרפאות, בתי המרקחת והרופאים במדינה המכוסה. השירות יינתן לכם בפשטות, ללא "טופסולוגיה" מיותרת, ללא בירוקרטיה מסובכת, ועם עזרה לקביעת תורים בכל מקום בעולם.

כשאתם עם פספורט כארד, אתם לא לבד. מה קורה כשאתם עם ביטוח נסיעות לחו"ל של חברה אחרת? זו שאלה טובה. כשאתם טסים לחו"ל, אתם רוצים להיות בראש שקט שאתם מכוסים ומוגנים, לכל מקרה שלא יהיה. מהסיבה הזו בדיוק הצוות של פספורט כארד מקפיד להיות שם לצדכם, בכל שאלה או בעיה המתרחשת.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו במספר – 03-5046611

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו