טווח מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחול לתקופות ארוכות

לא לוקחים סיכון מיותר – ביטוח נסיעות לחופשה בחו"ל

בין אם אתם מתכננים את הטיול הקרוב כבר כמה חודשים, ובין אם מדובר בהחלטה ספונטנית של הרגע האחרון – כך או כך, לא לוקחים סיכון מיותר בכל מה שקשור לחופשה מחוץ לארץ. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק הכרחי מכל נסיעה – קצרה או ארוכה, מתוכננת או ספונטנית, עסקית או משפחתית, ליעד מוכר ומערבי או לאזור נידח בקצה העולם השלישי. מדוע ביטוח חו"ל הוא פרוצדורה כל כך חשובה אתם שואלים?

זוהי הדרך המיטבית לדאוג לבריאות ולביטחון שלכם בזמן שהותכם בחו"ל. בהעדר ביטוח חו"ל אתם עלולים להיות חשופים הן לנזקים בריאותיים והן לנזקים כספיים, כך שעדיף להגדיל ראש ולדאוג מבעוד מועד להגן על עצמם מפני תרחישים שכאלה. קבלת טיפול רפואי חירומי, הוצאות על חילוץ ופינוי, רכישת תרופות, גניבה ואובדן של ציוד יקר – כל אלו יכולים להיות מכוסים בעזרת ביטוח נסיעות לחו"ל.

מה משפיע על טווח המחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל?

חיפוש קצר באינטרנט אחר ביטוח נסיעות לחו"ל מחיר אינו מניב תוצאות חד משמעיות. מצב זה אינו נובע מטעות בחיפוש שלכם, אלא מרשימת המשתנים הארוכה אשר משפיעה על מחיר חבילת ביטוח חו"ל. מחיר החבילה הסופי מושפע גם מקריטריונים אשר קשורים במאפייני החופשה המתוכננת וגם מקריטריונים הקשורים במצבו של האדם המבוטח. כך למשל, ככל שהחופשה המיועדת יותר ארוכה וכוללת טיסה למדינות המוגדרות כפחות בטוחות לטיול – כך תעריף הביטוח היומי צפוי לעלות. בנוסף, כשמשקללים בחברות ביטוח נסיעות לחו"ל מחיר אז לוקחים בחשבון את גיל האדם המבוטח ואת מצבו הרפואי, כאשר היסטוריה רפואית מורכבת עלולה לייקר את העלויות של ביטוח נסיעות לחו"ל.

האם להסתפק בחבילה הבסיסית או לרכוש הרחבה?

רבים מתלבטים בשאלה האם כדאי להסתפק בחבילת ביטוח נסיעות לחו"ל מחיר בסיסי או להוסיף מספר שקלים ליום ולרכוש הרחבה לכיסוי הקיים. ככל שאתם יכולים להרשות לעצמכם כלכלית, עדיף להיות חכמים מראש ולכסות את עצמכם מכל הכיוונים. אם צפוי לכם ספורט אתגרי – כמובן שעדיף לרכוש הרחבה ייעודית לכך; אם אתם טסים עם מכשור אלקטרוני יקר ערך, דוגמת מצלמה משוכללת או מחשב נייד – חבל להיות טרודים בדאגות מיותרות לגבי מה יקרה אם הללו ייגנבו; אם אתם מתכננים לטייל באזורים נידחים עם קשיי תקשורת – עדיף לרכוש כיסוי שכולל גם אפשרות לאיתור וחילוץ בשעת הצורך. ביטוח נסיעות לחו"ל יבטיח לכם ראש שקט, וככזה, הוא שווה הוצאה של מספר שקלים נוספים עבור יום נסיעה.

ביטוח נסיעות לחו"ל בכל מצב רפואי – רק בפספורט קארד! לחצו להרשמה בקלי קלות וצאו לחופשה בראש שקט!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו