ביטוח נסיעות פספורט – הדרך שלכם לנסוע בראש שקט

נוסעים לחו"ל עם כל המשפחה? החלטתם לקחת פסק זמן לעצמכם ולנסוע לחופשה של כמה ימים? או שאולי עכשיו, אחרי שמצב הקורונה קצת התייצב, אתם רוצים לחדש את הקשרים העסקיים שלכם במדינות שונות מעבר לים? אם כך, ברור מדוע אתם מתרגשים. אחרי יותר משנה שבה נתב"ג היה סגור כמעט לחלוטין, קשה שלא להתרגש מהעניין הזה של נסיעות לחו"ל. מצד שני, כולנו יודעים שתמיד יש בנסיעות לחו"ל סיכון, ועכשיו, כשהווירוס עדיין כאן, הסיכון רק הולך ונהיה עוד יותר חמור. זה נשמע לכם מוכר? תוהים מה תוכלו לעשות כדי שבכל זאת תוכלו לנסוע כמה שיותר רגועים? חשוב שתבינו: ביטוח נסיעות פספורט הוא הבחירה הנכונה. למעשה, אם תדברו עם חברים ומכרים שנוסעים לחו"ל הרבה בשנים האחרונות, אתם תראו שכולם ימליצו לכם על האפשרות הזאת, אז למה שלא תבדקו זאת מקרוב?

מה כל כך טוב בביטוח הזה?

אומנם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלא נרצה להגיע למצב שבו באמת קורה משהו ועלינו להפעיל את הביטוח, אך מצד שני, בסופו של דבר כבר היו דברים מעולם. כבר היו מצבים שבהם הכבודה לא הגיע וכבר היו לא מעט אנשים שנסעו לחו"ל והיו צריכים להתמודד עם מקרים רפואיים שונים. לכן, אם זה מה שיקרה גם לכם, ברור מדוע ביטוח נסיעות פספורט זו הבחירה הנכונה. העניין הוא שכאן אתם יכולים לקבל:

• מענה מאוד מהיר ויעיל בכל עת
• ייעוץ רפואי מרחוק
• אפשרות למרשמים והפניות לרופאים מומחים גם בחו"ל

ובנוסף, אתם קודם כל מקבלים כאן עזרה וכיסוי כלכלי ורק אח"כ צריכים לספק את האישורים שחברת הביטוח מבקשת. זה שינוי מהותי ביותר לעומת האופן שבו עובדות חברות ביטוח אחרות, שכן חברות אחרות קודם כל רוצות שאתם תשלמו ורק אח"כ, אם תצליחו לספק את כל האישורים הנדרשים, תקבלו סוג מסוים של החזר. במילים אחרות, חברות ביטוח אחרות מעבירות את האחריות ואת העול הכלכלי את הלקוח, ואילו במקרה של ביטוח נסיעות פספורט, הלקוח קודם כל מקבל עזרה.

שלמו מחירים נוחים

יצא לכם לשמוע על אנשים שבכל פעם כשהם יוצאים לחו"ל הם משלמים מחירים מופקעים? דעו שאפשר גם אחרת. למעשה, זו עוד סיבה שבגללה ביטוח נסיעות פספורט זו בחירה לא רעה בכלל, כי כאן המחירים שמחכים לכם יהיו הרבה יותר נוחים ממה שאולי אתם חוששים. מצד שני, חשוב להבין שכל לקוח ישלם מחיר שונה, וזה לא במקרה, שכן כל לקוח צריך משהו קצת אחר מחברת הביטוח. יש, למשל, לקוחות שהמצב הבריאותי שלהם הרבה פחות טוב או לקוחות שנוסעים למקומות המוגדרים כמסוכנים יותר. לכן במקרים כאלה אותם לקוחות ישלמו מחיר יותר גבוה על הפוליסה וחשוב להיות מודעים לכך מראש.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו