ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופות ארוכות

ביטוח נסיעות לחול לתקופות ארוכות

נוסעים ללמוד בחו"ל? עוברים לחו"ל לרילוקיישן מטעם העבודה? או בכלל מנסים את מזלכם בחו"ל ומתכננים להשתקע בחו"ל לתקופה ארוכה? אין ספק שבכל מקרה זהו צעד משמעותי שיש להתכונן אליו לא מעט מראש.

 

אם מדובר על ארה"ב למשל, יש לדאוג לחידוש ויזה לארה"ב בין היתר, לדאוג למגורים ובכלל להתמקמות במדינה זרה. גם אם זו ארה"ב או מדינה אירופאית בה כביכול הכל נמצא בהישג יד כמו גרמניה יש להתכונן ולא לסמוך על המזל. מעבר לצרכים הבסיסיים של מגורים וכלכלה, יש לדאוג גם לביטוח שיכסה הוצאות רפואיות במקרה הצורך.

 

לא לשכוח ביטוח נסיעות

כאשר מדובר על טיול תרמילאים או נסיעה קצרה לחו"ל, ביטוח הנסיעות הוא חלק בלתי נפרד מהדברים שהנוסעים דואגים להם לקראת הנסיעה. דווקא כאשר מדובר על נסיעה ארוכה שאינה טיול, רבים שוכחים מנושא ביטוח נסיעות לחו"ל כי אינם רואים את הנסיעה כטיול אלא מעבר וחיים במדינה אחרת. אז יש לנו חדשות: גם בנסיעה כזו יתכן שתמצאו את עצמכם זקוקים לטיפול רפואי או אפילו אשפוז מסיבה כזו או אחרת. בארה"ב לדוגמה, עלות יום אשפוז יכולה להגיע לאלפי דולרים אותם תצטרכו להוציא מכיסכם. אל תגיעו למצב בו תצטרכו להוציא מכספכם שגם כך הוא מוגבל בחו"ל.
טוסו ותהנו גם מביטוח ספורט אתגרי – לחצו כאן להרשמה!

 

מרכישת תרופות ועד הטסה לארץ

ביטוח נסיעות לחו"ל מממן לכם הוצאות רבות הקשורות לפן הרפואי. אחת האופציות הנוחות במיוחד לביטוח היא רכישת כרטיס פספורט כארד. ביטוח פספורטקארד יממן לכם את הוצאותיכם הרפואיות בחו"ל גם כאשר מדובר על נסיעות ארוכות. מדובר על כל הוצאה רפואית בהתאם לפוליסה. אם אתם זקוקים לחידוש מלאי התרופות בהן אתם משתמשים באופן קבוע תוכלו לעשות זאת עם ביטוח פספורט כארד. גם הוצאות רציניות כמו טיפול בחו"ל הידוע במחיריו היקרים, ניתוח, פינוי וטיפול במקרה של תאונה, הטסה חזרה לישראל של המבוטח ומשפחתו מדרגה ראשונה יוחזרו באמצעות פספורט כארד. הכרטיס מקנה גם פיצוי על אובדן מטען וכולל גם ביטוח פספורט במקרה של אובדן פספורט או רישיון נהיגה של המבוטח.

 

לרכוש את הכרטיס האדום – ואתם מסודרים

רכישת כרטיס פספורטקארד לא דורשת מכם כמעט דבר חוץ מפשוט לעשות זאת.. הרכישה נעשית אונליין באתר של טראוול ביט סוכנות ביטוח. מיד לאחר הרכישה תקבלו למייל את הפוליסה להמשך התהליך. באמצעות פספורט כארד אתם יודעים שאתם מסודרים בכל צורך רפואי שיצוץ, החל מדבר קטן ופשוט ועד דברים מורכבים, שנאחל לכם כמובן שלא תצטרכו..

 

לסיכום, נסיעה ממושכת לחו"ל דורשת לא מעט התארגנות ותכנון. ביטוח נסיעות לחו"ל המתאים לתקופות ארוכות הוא אחד הדברים שיש לדאוג להם. למזלכם, אין צורך להתרוצץ ולהגיע לסוכנות ביטוח כזאת או אחרת כד להשיג את הביטוח. רכישה מקוונת או טלפונית של פספורט כארד ואתם מסודרים. שתהיה נסיעה טובה ואל תשכחו לחזור!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו