האם אנחנו צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל גם בטיולים מאורגנים

ביטוח לטיול מאורגן

 

המשפחה כולה מאורגנת ליציאה לדרך. חופשה מרגשת בארה"ב או בנופיה הפסטורליים של אירופה. חברת הנסיעות עמה התקשרתם הזמינה עבורכם את הטיול המאורגן. הקבוצה נפגשת לפני הטיסה שהוזמנה מבעוד מועד ואפילו המדריכים שילוו אתכם בטיול דוברי עברית. מה כבר יכול להשתבש? האם אתם זקוקים לביטוח רפואי או לביטוח הכבודה המגיעה עמכם, או, אולי ספק הטיול המאורגן אחראי על אספקטים אלה?

לא יוצאים מישראל בלי ביטוח נסיעות

אילו אספקטים מכוסים בביטוח הנסיעות ואילו הרחבות תוכלו לבצע על מנת להתאים את הפוליסה לאופי הטיול שלכם?
הכבודה שלכם: כשמזוודה אחת יוצאת לטיול לבדה ברחבי העולם
למרות המאמצים הכבירים שעושות חברות התעופה על מנת לוודא כי כל אחת מהמזוודות שהובלו עמכם לשדה אכן תגיע ליעדה בבטן המטוס, אבדן או נזק לציוד הוא עדיין נפוץ ביותר. מזוודות שלא סומנו כראוי, טעויות אנוש המתרחשות במהלך העלייה למטוס וציוד שאינו עושה את דרכו לטיסה הנוספת בקונקשן לארה"ב, עשויים להיות סיבה לעוגמת נפש – כמו גם מקרה שבו ביטוח הנסיעות שלכם יכול לפצות על הנזק הכספי שנגרם. העובדה כי אתם יוצאים בטיול מאורגן אינה משנה במאום את התהליך בו הכבודה עולה למטוס או יורדת ממנו – ולכן ביטוח הנסיעות הכרחי גם כאשר אתם טסים בקבוצה מאורגנת מישראל.

ספורט אתגרי: כולנו ביחד וכל אחד לחוד

מתכננים חופשה מרגשת עם ספורט אתגרי? ביטוח הנסיעות שלכם יכול לכלול הרחבה לסיכונים המיוחדים הנלווים לפעילות זו. עצם העובדה שאתם יוצאים לפעילות כקבוצה עדיין משאירה אתכם חשופים לפגיעה במידה ונפגעתם, חלילה, בפעילות זו. לכן, חשוב לזכור כי הוספת כיסוי לפוליסה המותאם לספורט אתגרי הוא בגדר חובה. טיפ לתמחור הפוליסה המותאמת לסוג זה של פעילות באופן אופטימלי: אם מרבית הטיול אינכם עוסקים בפעילות אתגרית אין סיבה לשלם לכיסוי נוסף עבור הטיול כולו, תוכלו להוסיף את הכיסוי רק לימים הפעילים ולהוזיל את הפוליסה. (קראו עוד על ביטוח ספורט אתגרי)

אספקטים נוספים בבחירת ביטוח הנסיעות שלכם

לבניית פוליסת ביטוח נסיעות קיימים אספקטים נוספים כמו תנאים רפואיים מקדימים או הריון. כאשר אתם בוחרים בביטוח נסיעות המותאם לכם באופן אישי תזכו לכיסוי מקסימלי במחיר הטוב ביותר. ביטוחים מתקדמים כוללים גם פינוי רפואי על ידי הליקופטר במקרה של מצב חירום רפואי, או הרחבה לחזרתם לארץ של הילדים במקרה של תאונה, חלילה, בזמן חופשה משפחתית ברחבי העולם.

לסיכום, לפני יציאתכם לטיול מאורגן לחו"ל לצד הכבודה שתשאו עמכם הקפידו לצרף גם פוליסת ביטוח נסיעות המותאמת לאופי הטיול ומכסה אתכם הן בפן הרפואי והן בביטוח הציוד במזוודות. שימו לב כי גם בני המשפחה שנוסעים עמכם מבוטחים והתאימו גם להם כיסויים נוספים בהתאם לסיכונים כמו ספורט אתגרי או תנאים רפואיים מקדימים. כך, תוכלו ליהנות בראש שקט ולחייך חיוך מלא בתמונות שישארו באלבומים וברשתות החברתיות כמזכרת.

ביטוח בריאות בחו"ל פספורטכארד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו