ביטוח לרכבי הסעות

ביטוח לרכבי הסעות - פספורט כארד

בטיחות וזהירות הן שתי המלים החשובות ביותר בתחומים רבים בכלל אבל בתחום הנהיגה בפרט. מדובר בשני תנאים הכרחיים לכל נסיעה והקפדה עליהם מחויבת המציאות. לא ניתן להתפשר עליהם. כאשר מדובר ברכבי הסעות- המחויבות של בעלי החברה ונהגיה לשלום הנוסעים, לביטחונם ולבטיחותם כפולה ומכופלת. חיי אדם מופקדים בידיהם ועליהם להשקיע כל מאמץ וכל משאב על מנת לשמור עליהם מכל משמר.

ביטוח חובה הוא תנאי סף הכרחי הנדרש מכל רכב. הרחבותיו, במסגרת ביטוח מקיף או צד ג' מתבקשות, ככל שהרכב חדיש יותר, בשימוש רב יותר, קל וחומר כאשר מדובר ברכבי הסעות.

הסדרת ביטוח

חשיבות הסדרת ביטוח לרכבים בכלל ולרכבי הסעות בפרט אינה מתמצה רק בהיבט החוקי, העיקרי, אלא גם בכך שהיא מהווה ביטוי מוחשי לכך כי הרכב נע ונד על הכבישים כחוק. נסיעה בהעדר ביטוח היא עבירה על החוק.

בעליהן של חברת הסעות חייבים להקפיד על מכלול ההיבטים של הרכבים ונושא הביטוח הוא אחד החשובים ביותר בהם.

אין – לצערנו – בעצם הביטוח כדי למנוע תאונות, אבל בהינתן מצב שבו תאונות מתרחשות במקומות ובזמנים לא צפויים ביטוח עשוי לתת מענה נדרש בנושא הרכוש ואף בנושאים אחרים. חשוב להבין, כי נהגים הנוהגים במשך שעות רבות בכבישים חשופים לסכנות הפוטנציאליות הרבות.

על מנת לוודא כי במקרה הצורך תטופל התביעה על פי תנאי פוליסת הביטוח חשוב ביותר להתקשר עם חברה שתוכל להסדיר את כל מה שנובע ומתחייב מהפוליסה ביעילות מרבית ומיטבית. מאחר שנדרש ידע מיוחד, לא לכל סוכנות ביטוח יש הידע, המקצועיות והניסיון בביטוח רכבי הסעות. לכן, בעלי חברות הסעות לאירועים ודאי ירצו לוודא כי החברה שתבטח את רכביהם היא חברה כזאת. עריכת השוואה בין סוכנויות הביטוח השונות תאפשר לכם לקבל את ההצעה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ובמחיר הטוב ביותר שניתן להשיג. לבד מהחובה של בעל החברה לוודא כי כל רכביה תקינים וכשירים לנסיעה בכל תנאי ותוואי השטח, חובה זו מוטלת על כל אחד מנהגיה.

אין פרטים קטנים ואין אותיות קטנות

כאשר מדובר בהסעות אין הבחנה בין פרטים גדולים לבין פרטים קטנים, הסיבה אחת: הכול חשוב, הכל נחשב, ולכן הכל צריך להיבחן ולהיבדק ביסודיות ובקפידה. בתחום הביטוח- אסור להשאיר בספק שום פרט; אם פוליסת הביטוח כוללת סעיפים שאינם בוררים לבעל חברת ההסעות, עליו לבקש הסבר ולוודא כי כל תנאי הפוליסה מקובלים ומוסכמים.

חשיבותה של פוליסת הביטוח הוא בשעת המבחן וברגע האמת שבו נדרשת הפעלתה ומימושה. אין ספק כי כל בעל חברת הסעות וכל נהג נוהג בידיעה ובתחושה של ביטחון כאשר הוא יודע כי הביטוח של הרכב תקף.

לפני שעושים סימן V על כל הנושאים שחשוב, ואף קריטי, להסדיר אותם חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את נושא הביטוח.

חזרה לעמוד הבית ולהרשמה לפספורט קארד – לחצו כאן!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו