שאלות נפוצות ביטוח נסיעות לחו"ל

אתם נוסעים לחו"ל ורוצים לעשות ביטוח? חשוב לכם שזה יהיה ביטוח כמה שיותר רציני ומקיף? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. אנחנו חיים בעידן שבו המגפה עדיין משתוללת בכל מקום ולכן ברור מדוע, אם אתם בכל זאת נוסעים לחו"ל, תרצו להיות מבוטחים בצורה הכי מקיפה שאפשר. אם יש לכם שאלות שונות לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל אתם מוזמנים לעיין במאמר שלפניכם, כי הוא כולל את התשובות הכי מדויקות שיש בתחום הזה.

  • מה משפיע על מחיר הפוליסה? זו אחת מהשאלות הכי נפוצות שיש וחשוב להבין שקיימים מספר גורמים שישפיעו על המחיר. למשל: בני כמה אתם, מה המצב הרפואי שלכם לפני הטיסה? האם עברתם אשפוזים לאחרונה?
  • האם היעד משפיע על המחיר? התשובה היא בהחלט כן. יש מדינות שאליהן המחיר יהיה בסיסי אך יש גם מדינות שנחשבות לבעלות סיכון גבוה יותר מכל מיני בחינות. לכן, אם תבחרו לנסוע למדינה כזאת, זה יבוא לידי ביטוי במחיר של הפוליסה.
  • האם ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל פעילות אקסטרים עולה יותר? בהחלט כן. אותן פעילויות אקסטרים שאתם צפויים לקחת בהן חלק בעת השהות שלכם בחו"ל מהוות סיכון כלשהו, כל אחת ברמה אחרת, ולכן ברור מדוע זה יבוא לידי ביטוי גם במחיר הפוליסה.
  • האם הביטוח כולל גם ביטול טיסה? זה מאוד תלוי בכם. יש פוליסות של ביטוח נסיעות לחו"ל שכוללות גם מצבים של ביטול טיסה אך יש גם פוליסות שלא כוללות מצבים כאלה. רק אתם קובעים עד כמה תרצו שהפוליסה תהיה נרחבת ואיזה סעיפים תרצו שיהיו בה.
  • האם תוכלו לקבל מענה ברגע האמת? כמובן שכן, ובמיוחד אם אתם בוחרים בחברה כמו פספורט קארד. החברה הזאת אמינה וזמינה ללקוחותיה, שכן ההנחה היא שהלקוח מתקשר בדיוק ברגע שבו הוא באמת צריך עזרה. לכן כאן תוכלו לקבל מענה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אז איפה כאן הדילמה?
  • האם החברה מציעה שירותים נוספים? כן, כמו למשל, מענה וייעוץ אונליין. זה אומר שאם אתם נמצאים בחו"ל ולא יודעים מה לעשות עם מצב מסוים ומתלבטים האם לגשת לבית החולים או לא, תוכלו לקבל ייעוץ אונליין מרופא מנוסה. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שתמיד יש מישהו שיעזור לכם, יקשיב ויוכל לסייע.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת ביטוח טובה שבאמת תמיד תיתן לכם מענה מקצועי, ברור מדוע חברת פספורט קארד היא הבחירה הנכונה. החברה מקצועית, אמינה ולא במקרה יש לה כל כך הרבה לקוחות מרוצים שפונים אליה פעם אחר פעם. כמו כן, כאן גם תוכלו לעשות פוליסה שנתית שתעלה לכם הרבה פחות כסף, כך שאם אתם אנשים שנוסעים הרבה לחו"ל, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. היום פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לא חייבת להיות יקרה כפי שהיא הייתה בעבר כך שרצוי לפנות אל החברה ולבחור את הביטוח הנכון עבורכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו