פספורט כארד הוא כיום ביטוח הנסיעות לחו"ל המקיף והנוח ביותר בישראל

היום זה ברור מאליו, לא יוצאים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות טוב, כזה שגם מכסה מצבי קצה וגם מאפשר התמודדות קלה ונוחה איתם. אם פעם לפני שנים מספר, היינו מסתמכים על הביטוח האוטומטי של כרטיסי האשראי הבינלאומיים, היום המצב שונה בתכלית. חברות האשראי הבינו שזה לא ממש משתלם להם וצמצמו מאוד הן את הכיסוי הביטוחי ואת תקופת הכיסוי עצמו כך שכיום ביטוח זה אינו כדאי ומי שבאמת רוצה לבטח עצמו מפני מצבים לא נעימים, שמה לעשות, לעיתים הם גם קורים אפילו למזליסטים שביננו, דואג לביטוח נסיעות לחו"ל איכותי מחברת ביטוח שגם מעניקה לו כיסוי רחב מקצה לקצה וגם דואגת לשירות נוח, קל ומרגיע, שהרי אנחנו נזדקק לביטוח הזה דווקא ברגעי לחץ ומצוקה ולא כשנשב עם שייק פירות על החוף בתאילנד רגועים ושלווים.

ביטוח נסיעות לחו"ל המסיר מכם לחלוטין את הדאגה לעלויות הטיפולים

ביטוח הנסיעות פספורט כארד לקחו את נושא השירות צעד גדול מאוד קדימה והחליטו באופן יוצא דופן ומאוד שירותי, לכסות את עלויות הטיפולים הרפואיים לגמרי בעצמם וישירות מול הגורמים המטפלים מבלי לערב את המבוטח או לבקש ממנו לשלם במקום ולבקש החזר בארץ. ואם יצא לכם בעבר להזדקק לביטוח רפואי והיה לכם ביטוח שאינו פספורט כארד אז אתם מכירים את הבירוקרטיה וכאב הראש הנלווים לכך. קודם אתם משלמים סכומי כסף שגם עשויים להיות גבוהים מאוד ואח"כ אתם ממלאים אינספור טפסים וגם עוברים חקירה על פרטי האירוע עד שלבסוף ולאחר זמן אתם מקבלים חזרה את כספכם. עם פספורט כארד לא תצטרכו לעבור את זה כלל. תהיו מרוכזים אך ורק באיכות הטיפול הרפואי שאתם מקבלים והסירו כל דאגה בירוקרטית וכלכלית מראשכם.

כיסוי נרחב גם לתקופת הקורונה

פספורט כארד חשבו כמובן גם על תקופת הקורונה המביאה איתה אתגרים חדשים ושונים בחום הביטוח והם מעניקים כיסוי ביטוחי לתקופת הבידוד לא תתבקשו בארץ היעד במידה ונבדקתם שם ונמצאתם חיוביים למחלה. תקופת הבידוד עשוייה לנחות עליכם בהפתעה ולהוות נטל כלכלי לא פשוט שכן עליכם להתבודד בחדר מלון מתאים ולהיעזר אך ורק בשירותי המלון לכל צורכי הכלכלה שלכם. לדבר יש עלות כספית גבוהה והיא מכוסה ע"י ביטוח פספורט כארד. כך שגם בנושא זה תוכלו להיות רגועים.

ייעוץ וליווי אישי מרופאים מומחים בישראל

ואם זה לא מספיק, אז בפספורט כארד דואגים לכם גם לייעוץ וליווי של רופאים מומחים מישראל הזמינים לכם 24 שעות 7 ימים בשבוע מכל מקום בעולם.
תוכלו להיות תמיד רגועים שאתם מקבלים את הטיפול הרפואי המתאים לכם.
במידה ותזדקקו למרשם לתרופות קבועות שאתם נוטלים גם את זה הם ידאגו לעשות עבורכם.
ביטוח הנסיעות פספורט כארד קיים על מנת לתת לכם כיסוי הולם ומרגיע בדיוק במצבים הפחות טובים שעלולים להתרחש והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר בישראל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו