פספורטקארד הוא ביטוח הנסיעות לחו"ל המושלם גם לתקופת הקורונה

נסיעה לחופשה או עבודה בחו"ל בתקופת הקרונה עלולה להיות מאתגרת במיוחד ודורשת התייחסות מיוחדת. מלבד האירועים הלא נעימים הרגילים בהם אנו עלולים להיתקל בזמן נסיעה, הקורונה הוסיפה לנו צרה חדשה בה עלינו להתחשב והיא תקופת בידוד שעלולה לכפות עלינו המשך שהות בלתי מתוכננת במדינה אליה נסענו, דבר העשוי לגרור אחריו הוצאות כספיות גדולות.
ביטוח פספורטקארד מכיל כיסוי ביטוחי במיוחד למצב זה ומכסה עבורכם את עלויות השהיה בבידוד בחו"ל שנכפתה עליכם במפתיע. זה אינו עניין של מה בכך והוצאות של תקופת בידוד עלולות להגיע לסכומי כסף גבוהים בהתאם למדינה אליה נסעתם.
אבל זה לא מפתיע, ביטוח הנסיעות פספורטקארד מציע כיום את השירות הטוב ביותר לשוהים בחו"ל שזה כולל גם את הכיסוי הביטוחי הרחב והשלם ביותר וגם את השירות היעיל והנוח ביותר שיש במקרה ואכן תזדקקו להפעיל את הביטוח.

במה שונה פספורטקארד משאר ביטוחי הנסיעות לחו"ל?

בתור התחלה, כשירות יוצא דופן נבדל ביטוח פספורטקארד בכך שהוא מכסה בעצמו וישירות את כל עלויות הטיפול בחו"ל ולא מטריח את המבוטחים לשלם בעצמם ואז לקבל החזרים בארץ. זהו שירות יוצא דופן וייחודי אשר חוסך המון טרחה וכאב ראש למבוטח שנזקק לטיפול רפואי בחו"ל ועל אחת כמה וכמה אם אתם לבד או שארע אירוע בוא נפגעתם חלילה בתאונה ועל הדרך גם איבדתם את אמצעי התשלום שלכם.
עלות טיפול רפואי במדינה מערבית עשוי בקלות להגיע לאלפי דולרים. זה גם יכול לנסוק לעשרות אלפי דולרים במקרים מעט יותר בעייתיים. תסכימו איתנו שלשאת בהוצאה כזו ואז לצפות להחזר כספי בארץ זה הרבה פחות נוח ולעיתים אף עלול להוות בעיה של ממש.
מלבד זאת ביטוח פספורטקארד מעניק למבוטחיו שירות ליווי וייעוץ הזמין מכל מדינה בעולם 24 שעות ו 7 ימים בשבוע. תוכלו להתייעץ עם רופא מנוסה באשר לסוג וטיב הטיפול לו אתם זקוקים, תקבלו סיוע בקבלת מרשמים לתרופות שאתם צורכים, וייעוץ כללי ממומחים. סוג שירות כזה כאשר אתם נמצאים במצוקה בריאותית כלשהי במדינה זרה יכול לעשות את ההבדל בין התאוששות מהירה וסיום סביר לטיול או מפח נפש והסתבכות בירוקרטית וכלכלית שתעיב ותשאיר צלקת וזיכרון רע.
דבר נוסף שביטוח פספורטקארד מציע וייחודי לו הינו שירות ביטוח שנתי מוזל לאלו מכם שמרבים לטוס וזקוקים לכיסוי מתאים שיהיה זמין תמיד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו