פספורטכארד פוליסה שנתית

אתם אנשי עסקים שנוסעים לחו"ל כמה פעמים בשנה? בכל פעם אתם נוסעים ליעד אחר לצורכי עבודה ועסקים? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות ביטוח נסיעות שיהיה כמה שיותר כלכלי מבחינתכם. סביר להניח שאתם רגילים לכל הנסיעות האלה אך בסופו של דבר, השאלה מה עושים בפועל כשקורה לנו מקרה לא נעים בחו"ל עדיין נשאלת תלויה באוויר. מה עושה אדם שחוטף התקף לב באמצע נסיעת עבודה? אישה שנוסעת לישיבה דחופה והמזוודה שלה לא מגיעה? מישהו שהזמין טיסה לקראת כנס חשוב מאוד אך ברגע האחרון הטיסה שלו התבטלה או שדווקא הטיסה חזרה לא יצאה לדרך? בכל המקרים האלה צריך ביטוח נסיעות, ואם אתם נוסעים לעיתים קרובות, ברור מדוע פספורטכארד פוליסה שנתית זו הבחירה הנכונה.

מה זה בדיוק אומר פוליסה שנתית?

ראשית, אם תבחרו לעשות פספורטכארד פוליסה שנתית תוכלו לישון בשקט ולדעת שאתם לא צריכים להתעסק בכל פעם מחדש בביטוח הנסיעות. לכן ברור מדוע פוליסה שנתית יכולה להתאים לאנשים שנוסעים לעיתים קרובות, שכן בפועל הם עסוקים באינספור משימות ולזכור לעשות ביטוח זה לא משהו פשוט עבורם. לעומת זאת, אם הם יעשו פוליסה שנתית, זה ממש לא משנה באיזה תאריך הם ייסעו, כי בכל מקרה יהיה להם ביטוח בתוקף. בנוסף, הרבה פעמים אנחנו רואים שכאשר מדברים על פספורטכארד פוליסה שנתית מדברים על מחירים יותר טובים. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהשילוב בין פוליסת ביטוח כמה שיותר נרחבת, כמה שיותר טובה וגם מהמחיר הכי מוצלח שיש, הרי שכדאי יהיה לעשות ביטוח שכזה. מעבר לכל אלה, חברת פספורטכארד מציעה לכם גם שירות נהדר בכל רגע ובכל מצב. לכן, אפילו אם כל מה שאתם רוצים זה ייעוץ רפואי ראשוני כדי להבין מה עליכם לעשות במצב מסוים בחו"ל, הרי שכאן אתם בידיים טובות. החברה מעמידה לרשות הלקוחות שלה את האופציה להתייעץ עם רופא מרחוק, מה שיכול להיות מאוד מרגיע ברגע האמת.

למה זה משתלם כלכלית?

מעבר לכך שכדאי לעשות פספורטכארד פוליסה שנתית כי זה יוצא יותר זול, במיוחד אם אתם נוסעים לעיתים קרובות, זה גם משתלם ברגע שבו קורה משהו. במילים אחרות: בעוד שחברות ביטוח אחרות מצפות שהלקוח קודם כל ישלם על הטיסה שבוטלה או על הטיפול הרפואי שהוא מקבל ואח"כ מחזירות, או לא, את הכסף, הרי שעם פספורטכארד זה הפוך. אתם יוצרים קשר עם חברת הביטוח, מדווחים לה מה שקרה ומיד מקבלים את התשלום שמגיע לכם. אין משהו יותר נוח מזה, כי זה אומר שאתם לא נכנסים ככה סתם לעוד הוצאות כלכליות מיותרות. בנוסף, זה גם אומר שלא תמצאו את עצמכם בתביעות ארוכות ואינסופיות מול חברת הביטוח שלכם, רק כדי לקבל את הסכום הדרוש לכם. לכן ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים בחברת פספורטכארד לכל נסיעה לחו"ל ואין ספק שגם לכם זה כדאי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו