פספורטכארד ביטוח נסיעות – האם זה יכול להתאים לכם?

אתם נוסעים לחו"ל אחרי שנה שלמה שבה בקושי יצאתם מהבית? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מתרגשים מאוד. האמת היא, שהשנה האחרונה השאירה את סימניה על כולנו, וניתן לראות זאת בלא מעט רבדים שונים. כחלק מהשינויים שכולם עברנו, המדינה הייתה סגורה לאורך חודשים ארוכים, ואפילו מי שרצה לצאת לחו"ל לא באמת יכול היה לעשות זאת. זו הסיבה שבגללה ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, כבר לא יכולים להחזיק מעמד ולדחות עוד ועוד את הנסיעות המשפחתיות לחו"ל, והאמת היא, שבצדק. הגיע הזמן לצאת קצת, לנשום אוויר ולראות עולם. מה שכן, לא כדאי לכם לעשות את זה בלי פספורטכארד ביטוח נסיעות, כי היום ביטוח הנסיעות חשוב יותר מאי פעם. זה נכון, אף אחד לא רוצה להפעיל את הביטוח הזה כשהוא נוסע לחו"ל, אך בפועל אנחנו לא יודעים מה יוליד יום. זה אומר שעדיף לכם לעשות פספורטכארד ביטוח נסיעות ולא להשתמש בו, מאשר להצטער על כך שלא עשיתם מבעוד מועד את הביטוח הכי טוב שקיים.

מה זה בדיוק פספורטכארד ביטוח נסיעות?

בניגוד להרבה מאוד חברות ביטוח אחרות בישראל, שמעבירות את הלקוחות שלהן מדורי ייסורי עד קבלת ההחזר והכיסוי הכספי, הרי שעם פספורטכארד ביטוח נסיעות הדברים עובדים אחרת לגמרי. זה לא משנה אם הטיסה שלכם בוטלה, אם גנבו לכם את הציוד הכי יקר שיש להם או שחלילה אתם זקוקים לטיפול רפואי. מה שבטוח זה שעם פספורטכארד ביטוח נסיעות אתם קודם כל תקבלו את מה שמגיע לכם. לא תצטרכו לשלם מהכיס שלכם ולא תצטרכו להתעסק באינספור מסמכים רפואיים. ההפך הוא הנכון, כי אתם בסך הכול תצטרכו ליצור קשר עם חברת הביטוח, להודיע לה על המקרה שקרה ומהם היא כבר תדאג לכל שאר הפרטים. אין משהו נוח מזה ברגע האמת ולכן ברור מדוע עוד ועוד ישראלים בוחרים באופציה המובילה הזאת בשנים האחרונות.

האם כל הפוליסות שמציעה החברה זהות מבחינת המחיר?

התשובה היא כמובן לא. כאשר חושבים על פספורטכארד ביטוח נסיעות חושבים למעשה על חברה שהולכת לקראת הלקוח ומציעה לו מגוון רחב של פוליסות, כאשר כל אחת היא במחיר אחר. זה אומר שתוכלו להחליט, למשל, האם אתם רוצים להכניס לביטוח הנסיעות שלכם גם מקרה של אובדן ציוד, ביטול טיסה או הידבקות במחלת הקורונה. יש אינספור אפשרויות וסעיפים לכל אותן הפוליסות שמציעה החברה, ולכן חשוב לעצור ולראות מה בעצם יתאים לכם יותר. בנוסף, למרות שלקרוא את כל הסעיפים של פוליסת הביטוח זה לא דבר פשוט וזה דורש סבלנות, מאוד מומלץ כן לעשות זאת. כך תוכלו לנסוע בראש שקט, לדעת מתי הביטוח מכסה ולדעת מתי אתם יכולים לפנות לקבלת העזרה הדרושה לכם, אז למה לדחות את הכול לרגע האחרון?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו