מהו ביטוח הנסיעות לחו"ל הטוב ביותר בישראל היום ומה הוא מציע?

אם פעם היינו טסים לחו"ל ללא דאגה כלל לביטוח נסיעות, כיום המצב שונה בתכלית, הן מפני שחברות האשראי שינוי לחלוטין את מסלולי הביטוח האוטומטיים שהיו נהוגים בעבר למחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי והן מפני שאנחנו כנוסעים הפכנו למודעים ואחראיים יותר.
היום לפני שטסים לחו"ל מוודאים שיש לנו ביטוח נסיעות המכסה כל צורך רפואי שעלול לצוץ ומעניק לנו שירות יעיל ונוח ברגעים דווקא ברגעים היותר מלחיצים שיש לנו בחיים כשאנחנו בארץ זרה עם הרבה פחות עזרה זמינה או היכרות עם המקום והכללים של המערכת הרפואית בו.
ביטוח נסיעות טוב יעניק לנו רשת ביטחון צפופה עם שירות איכותי ויעיל שיתן לנו את הביטחון שאנו זקוקים לו והטיפול הרפואי הטוב ביותר.

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד?

פספורטקארד הוא ביטוח נסיעות לחו"ל עם רמת שירות מיוחדת במינה המציע חבילת ביטוח ושירותים ייחודיים שלא קיימים באף ביטוח אחר.
עם פספורטכארד לא תצטרכו למשל לשאת לבד בהוצאות הרפואיות ולהמתין עד שהביטוח יחזיר לכם את עלות הטיפול בארץ. הביטוח מקיים קשר ישיר מול המוסדות הרפואיים בחו"ל ופוטר אתכם כליל מהתעסקות מטרידה בנושא התשלום. אולי יצא לכם להיעזר בשירותי רפואה בחו"ל במזרח שם העלויות הן יחסית לא מאוד יקרות לשירותים השכיחים אבל אם תצטרכו שירות רפואי במדינה מערבית הסיפור כבר הופך ליקר הרבה יותר ותשלום על יום אשפוז משולב עם בדיקת CT למשל יכול להגיע בקלות לאלפי דולרים.
אבל זה לא הכל, ביטוח פספורטקארד מעניק למבוטחים שלו מטריה כיסויית שמעניקה לכם גם שקט נפשי גם טיפול מנהלתי ביעילות יוצאת דופן. ביטוח פספורט מעניק לכם מענה בכל יום ובכל שעה מכל מקום בעולם, 7 ימים בשבוע 24 שעות. תוכלו להתייעץ עם רופא מנוסה שידריך אתכם וייעץ לכם לגבי הטיפול הטוב ביותר שלו תזדקקו. וכשאתם בארץ זרה ונמצאים בלחץ כי משהו קרה, השירות הזה מתגלה כסופר חיוני וכזה שמונע המון טעויות שנעשות מחוסר ידיעה, לחץ או חוסר הבנה של מערכת הבריאות והחוקים המקומיים.
מלבד זה, ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד ייחודי בכך שהוא מאפשר לכם להרכיב בצורה עצמית את סל הכיסויים הביטוחיים שלהם תזדקקו וכך תשלמו רק על מה שאתם באמת צריכים ביעד אליו אתם נוסעים.
פספורטכארד הוא ביטוח נסיעות רפואי איכותי המציע את הכיסוי הנרחב ביותר הקיים עם מימון מלא וללא צורך בהשתתפות עצמית או תשלום על השירות הרפואי מצידכם ועם ייעוץ וליווי רפואי בעברית ע"י רופא מנוסה שילווה אתכם בהליך כולו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו