למה היום יותר מתמיד חשוב שנבחר נכון בביטוח נסיעות לחו"ל איכותי

נסיעה לחו"ל בין אם זו חופשה ובין אם נסיעה עסקית, תמיד הצריכה מאיתנו אחריות ורכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. אם יצא ונסענו ללא זה ושום דבר לא קרה אז פשוט היה לנו מזל. אבל ברור שביטוח, בכל תחום בחיים נועד כדי שלא נצטרך לסמוך על המזל ובמיוחד למקרים הפחות שכיחים אבל אלו שקורים לא רק לאחרים.
הנזק הכלכלי שאנו עלולים לספוג במקרה של פגיעה בבריאותנו בחו"ל ללא ביטוח נסיעות מתאים עשוי להיות כמו למשל לא נבטח רכב חדש בביטוח מקיף ולעיתים אף גדול פי כמה מכך. ואם ניקח בחשבון גם את העלות של ביטוח זה ביחס לכיסוי שהוא מעניק, אז בכלל נגלה שזאת רשלנות לא לרכוש אותו.

מה חשוב לדעת כשעושים ביטוח נסיעות לחו"ל?

מעבר למובן מאליו שזה טווח הכיסוי של הביטוח, שזה דווקא די דומה בין החברות השונות חשוב לבדוק איזה ביטוח מעניק לכם תנאים נוספים וכאלו שהופכים אותו לבסוף לביטוח רפואי שגם מעניק לכם שקט נפשי, גם טיפול יעיל בכל בעיה שתצוץ וגם חוסך לכם כאב ראש כלכלי ובירוקרטיה מטרידה. לכל חברת ביטוח יש את תפיסת העולם שלה ויש כמובן הבדלים בתנאי השירות בין החברות השונות.
בבדיקה שערכנו והשוואה בין החברות השונות גילינו שביטוח נסיעות פספורט מכיל את החבילה הרחבה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל וזאת שגם מעניקה את השקט הנפשי הגדול ביותר.

כיסוי הוצאות רפואיות מראש, פתרון ייחודי שהופך את החיים לקלים הרבה יותר

נושא התשלום עבור הוצאות רפואיות בחו"ל הוא עובד כך שבמידה ונזקקתם לטיפול רפואי, עליכם קודם לשלם עבורו ישירות לגורם הרפואי שטיפל בכם, לאסוף ולשמור את כל המסמכים הרלוונטיים ולדרוש החזר לכשתחזרו ארצה מחברת הביטוח. לא כך הדבר בביטוח נסיעות פספורט, שם החליטו על דרך הפוכה של תשלום ישיר של חברת הביטוח לגורם הרפואי שטיפל בכם מבלי שאתם תצטרכו לממן את הטיפול ולבקש החזר לאחר מכן. שיטה זו, מלבד שהיא חוסכת המון כאב ראש ומרגישה טבעית יותר, גם מקלה עליכם מאוד מבחינת המימון שעשוי להיות יקר מאוד ולהכביד על חשבון הבנק שלכם לתקופה עד שתקבלו את ההחזר.
בביטוח נסיעות פספורט הבינו שדרך זו מקנה למבוטח הרבה יותר שקט נפשי הן מהפן הכלכלי והן הבירוקרטי של כיסוי עלויות הטיפול בחו"ל.

שירותים נוספים שהופכים ביטוח נסיעות לחו"ל לאיכותי עבורכם

ביטוח נסיעות פספורט מעניק למבוטחים שלו מענה רחב ומקיף בעל הזמינות המירבית האפשרית בעברית ומכל מדינה בעולם ע"י צוות של מומחי רפואה הזמינים לכם 24 שעות 7 ימים בשבוע ו 365 ימים בשנה בכל שאלה ועניין שלגביו תבקשו ייעוץ והדרכה וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הרפואי המתאים לכם והפניה למוסד הרפואי המתאים לכם ביותר ביעד בו אתם נמצאים.
מעבר לכך תוכלו גם לקבל שירות להוצאת מרשמים לתרופות שאתם צורכים באופן קבוע ע"י רופאים של חברת הביטוח.
דבר נוסף שביטוח נסיעות פספורט מציעים כשירות הוא הרכבה מודולרית של תחומי הכיסוי כך שלבסוף תשלמו רק על מה שאתם צריכים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו