זה היה נכון תמיד אך זה נכון במיוחד היום, לא יוצאים לחו"ל ללא פספורט ביטוח

נסיעות לחו"ל הפכו דבר מעט מאתגר עקב מגפת הקורונה ואם בעבר היה מדובר בהליך בירוקרטי די סטנדרטי ויחסית פשוט שהרי היום נוספה ו מורכבות מיוחדת ואף מעט בלתי צפויה. הנהלים משתנים להם מיום ליום, מדינות מחליפות צבעים כל רגע ויעדים רבים הופכים ללא רלוונטיים בין לילה.
הוסיפו לכך את האפשרות שטיול של שבוע יכול בקלות להפוך לטיול של שלושה שבועות או יותר עקב תקופת בידוד שפתאום נופלת עליכם משום מקום וקיבלתם מצב אליו חובה להיערך מראש באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לתקופה ובעל רמת כיסוי גבוהה ושירות יעיל.

פספורט ביטוח תמיד היה ביטוח הנסיעות לחו"ל הטוב בישראל אך עכשיו בקורונה הוא אף הגדיל את הפער ממתחריו

אחד התחומים בהם נבדל פספורט ביטוח משאר סוגי ביטוחי הנסיעות הוא נושא התשלום עבור ההוצאות הרפואיות. אם בשאר הביטוחים אתם קודם משלמים ורק לאחר חזרתכם לארץ ממלאים טפסים וממתינים לכסף שיחזור אליכם, הרי שבפספורט ביטוח דואגים לתשלום ההוצאות הרפואיות שלכם מראש וישירות מול הגורמים המטפלים מבלי שאתם תצטרכו לשלם עבורם. דבר זה הוא לא פחות ממהפכה בתחום ביטוחי הנסיעות והופך את הטיפול באירוע בריאותי לקל ויעיל בהרבה כאשר אתם אינכם נדרשים לשבור את הראש ולהתעסק בכיסוי ההוצאות בזמן שאתם במדינה זרה ואולי עם תקציב מוגבל ובמצב בריאותי בעייתי. הוצאות רפואיות יכולות להאמיר גם לסכומי כסף גדולים מאוד. והדבר הכי נוח שהיינו רוצים מביטוח זה שהוא יטפל בנושא ישירות ולא יערב אותנו בתהליך. פספורט ביטוח הרימו כבר מזמן את הכפפה הזו והפכו את זה לנורמה בשירות ולדבר המבדיל אותם מהותית בגישה מול שאר החברות.
ואילו עכשיו בתקופת הקורונה כשלעלויות הטיפול עצמו עלולה להתווסף גם עלות נוספת הבאה לכסות את הארכת השהייה עקב תקופת בידוד, נושא זה מקבל משנה תוקף, שכן העלות הכספית של מימון הוצאות מלון וכלכלה לתקופת הבידוד עשוייה להיות הוצאה כבדה ולא נעימה.

שירות זמין בעברית מכל מקום בעולם ומתי שתצטרכו

בנוסף לשירות כיסוי העלויות מראש, פספורט ביטוח מצטיינים גם בזמינות מירבית ויעניקו לכם סיוע וייעוץ מכל מקום בעולם 24 שעות ביממה ו 7 ימים בשבוע. תוכלו להתייעץ עם רופאים מומחים או לקבל מרשמים להם אתם זקוקים בקלות וביעילות. דבר זה גם משפר דרמטית את הרוגע הנפשי במקרה ואנו נזקקים לשירות רפואי בחו"ל או במקרה חירום וגם עשוי לשפר את איכות הטיפול שנקבל שכן אנו יכולים מראש לקבל הפנייה וייעוץ מקדים אשר יחדדו וישפרו את הטיפול שנקבל במקום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו