במיוחד עכשיו אל תצאו לחו"ל לפני שעשיתם ביטוח פספורט

חלקנו אולי זוכרים את התקופה הקדומה ההיא בה ביטוח נסיעות לחו"ל היה מין דבר אוטומטי כזה שכל מי שהחזיק בכרטיס אשראי בינלאומי היה זכאי לו מבלי לעשות דבר. אולם דלק סילוני רב זרם מאז במנועי המטוסים וחברות האשראי הבינו שכלכלי להם זה לא ועשו רפורמה מקיפה בתחום שכיום מכריחה אותנו הנוסעים לבחור היטב את הביטוח איתו אנחנו יוצאים לחופשה או לנסיעת העבודה שלנו בחו"ל.
להסתמך על שארית הכיסוי שחברות האשראי הואילו להשאיר זה ממש אינו רצוי, את זה כולם כבר יודעים ואילו לרכוש מהם את ההרחבות המתאימות שיהפכו את הביטוח למקיף ומכסה מספיק, הופך את הסיפור ליקר ובלתי משתלם.

ביטוחי נסיעות לחו"ל עושים היום אצל חברת ביטוח המבינה היטב את צרכי הנוסעים ויודעת להיות לצידם ברגעי משבר

עזבו לרגע את הכיסוי הביטוחי, אם נשים בצד את ביטוחי הנסיעות של חברות האשראי שהם כמובן אינם מספקים ולא ברי השוואה ונתייחס רק לביטוחים של חברות הביטוח השונות, אז כמובן שכולם דומים או אף כמעט זהים בטווח הכיסוי וגובה הפיצוי. אבל זה הרי לא באמת העניין בביטוח נסיעות לחו"ל.
ביטוח טוב נמדד בסופו של דבר באיכות השירות שתקבלו ממנו ברגע האמת. ופה יש כבר הבדלים מהותיים בין החברות השונות.
קחו למשל את ביטוח פספורט שהגדילו לעשות וממש פתחו פער ניכר משאר החברות ברמת השירות.
איך זה בא לידי ביטוי בשטח? מאוד פשוט, נתחיל קודם כל מנושא התשלום עצמו לטיפולים רפואיים להם אתם עלולים להזדקק בחו"ל, בין אם זה ביקור רופא או אשפוז בבית חולים. ביטוח פספורט קיבלו החלטה אסטרטגית שהמבוטחים שלהם נהנים ממנה מאוד והיא להוריד מהם כליל את נושא התשלום. אז אם בחברות אחרות אתם תדרשו קודם לשלם מכספכם ורק אח"כ ובארץ לבקש החזר, בביטוח פספורט יעשו את זה עבורכם במקום וישירות מול הגורמים הרפואיים עצמם.

שירות טוב חייב לכלול גם זמינות גבוהה ושירותי ייעוץ

בתחום השירות הטוב תמצאו גם את נושא הזמינות כמובן. כאשר אנו במצב חירום רפואי או נדרשים לטיפול כל שהוא בחו"ל, זה מאוד עוזר להיות מסוגל לדבר ישירות עם חברת הביטוח ולקבל מהם הדרכה ויעוץ מתאימים. שכן אנחנו זרים ואורחים במקום ואין סיכוי שנכיר היטב את המערכות השונות שם.
ביטוח פספורט מעמידים לרשות המבוטחים שלהם ייעוץ והכוונה בעברית הזמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע ו 365 ימים בשנה מכל מקום בעולם! תוכלו להתייעץ עם רופא מומחה, לקבל מרשמים בהם אתם משתמשים באופן קבוע או לקבל הדרכה על סוג הטיפול או המוסדות הרפואיים המתאימים ביותר לכם במדינת היעד.
אלו הם הדברים שבסוף יהפכו ביטוח נסיעות לחו"ל לאיכותי ויעיל באמת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו