בימים משוגעים אלו עוד יותר חשוב לדאוג שיש לכם ביטוח איכותי לנסיעות לחו"ל

אין צורך להכביר במילים על כמה חשוב לדאוג לביטוח נסיעות טוב לפני כל יציאה לחו"ל. נכון שהרוב המכריע של הנסיעות שלנו הסתיים ללא אירוע בריאותי שמצדיק הפעלת ביטוח אבל כשזה כבר כן קורה, אבוי למי שחסך על ההוצאה הקטנה הזו.
היום בתקופת מגפת הקורונה המצב מורכב אף יותר. לשלל האירועים שיכולים ליפול עלינו בזמן שהיה בחו"ל, בין אם זו חופשה ובין אם נסיעת עבודה, נוספה מורכבות נוספת שעלולה להתרחש אם ובמידה ותמצאו חיוביים לנגיף בזמן שהייתכם. מצב זה יחייב אתכם או בתקופת טיפול מיוחדת ושונה מטיפול רפואי רגיל או לכל הפחות בהארכת השהייה לצורך בידוד. תנאי הבידוד ומשכו עלולים להעמיס עליכם הוצאות יקרות מאוד שלא לדבר על הצורך בטיפול של ממש במקרה של מחלה קשה חלילה.

ביטוח הנסיעות passportcard מציע היום את החבילה הביטוחית היעילה והאיכותית ביותר

מה נחשב לביטוח איכותי? מהו כיסוי ביטוחי מספיק בתקופה רגילה ובתקופת הקורונה?
ובכן ביטוח נסיעות לחו"ל נמדד בשני מישורים, הראשון הוא טווח הכיסוי וגובה הפיצוי – מפני אלו אירועים בריאותיים מכסה אתכם הביטוח ובכמה. והשני הוא סוג ואיכות השירות שתקבלו בעוד אתם שוהים בחו"ל. דבר זה אינו נופל בחשיבותו מטווח הכיסוי וגובה הפיצוי, שכן לאיכות השירות השפעה ישירה הן על מצבכם הנפשי בזמן השהייה וחשוב מכך על איכות הטיפול הרפואי שתקבלו ותוצאותיו, שכן תקשורת יעילה עם חברת הביטוח וייעוץ מתאים יכולים לעשות את כל ההבדל בין טיפול רפואי טוב לפחות טוב.
ביטוח passportcard לוקח מאוד ברצינות גם הנושא הראשון של טווח הכיסוי וגובה הפיצוי אך במיוחד את הנושא השני של השירות. אם אתם מבוטחי passportcard תוכלו לקבל סיוע ומענה מכל מקום בעולם 24 שעות ו 7 ימים בשבוע ולהתייעץ עם רופא מומחה או לקבל מרשמים להם אתם זקוקים.
ואם זה לא מספיק, אז ב passportcard דואגים לתשלום ההוצאות הרפואיות ישירות מול המוסדות הרפואיים ומראש כך שלא תצטרכו לשלם קודם מכיסכם ואז לדרוש החזר כספי לכשתחזרו לארץ. פתרון זה חוסך המון כאב ראש והתעסקות מיותרת ולעיתים אף מאוד בעייתית כאשר מבוטחים החווים אירוע בריאותי נדרשים בנוסף גם לכסות את עלות הטיפול מכיסם בזמן האירוע, דבר בו אף אחד במצב כזה לא רוצה לעשות באותו רגע.

passportcard הוא ביטוח בהתאמה אישית

לביטוח passportcard גמישות רבה ותוכלו להרכיב אותו כרצונכם בהתאם לסוג הנסיעה והכיסויים להם תידרשו כך שתוכלו לחסוך על סעיפים מיותרים מצד אחד ולכסות תחומים הכרחיים מצד שני.
בנוסף לביטוח passportcard ישנו שירות לפיו תוכלו לרכוש את הביטוח מראש לשנה שלמה בעלות מוזלת, דבר המתאים במיוחד לכאלו המרבים מאוד לטוס.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו