ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט דואג לכם במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה

בתקופה המשוגעת שבה אנחנו חיים ולמרות הקושי הרב לצאת לחו"ל, אנחנו עדיין מוצאים עצמנו נזקקים לחופשה בחו"ל כמו לחמצן. יחד עם זאת התקופה המורכבת בה אנחנו חיים בינתיים מערימה קשיים לא מעטים על הטסים לחו"ל. הרשתות החברתיות גועשות מסיפורים על אזרחים שנתקעו בחו"ל בגלל שיצאו חיוביים בבדיקת קורונה ונדרשו לבידוד ארוך ונהלים לא ברורים לאישור חזרתם ארצה. בכל התקופה הזו הם נדרשו לממן את הארכת שהותם בחו"ל במלון המאפשר תנאי בידוד והדבר גרם להם לטרטור נוראי, עוגמת נפש גדולה והוצאה כספית כבדה במיוחד.

ביטוח נסיעות טוב לחו"ל חייב לכלול מנגנון ברור של טיפול בתקופות בידוד

בידוד בחו"ל אינו דבר פשוט, ראשית עליכם למצוא מלון שמותאם לקלוט אתכם ולשרת אתכם בתקופת הבידוד ולאחר מכן לממן את כל תקופת הבידוד על כל ההוצאות שבה שכמובן מתבצעות במחירי מלון.
אם יהיה עליכם לממן את כל זה מכיסכם ולקבל החזר לכשתגיעו לארץ, אתם עלולים בקלות לגלות שאינכם מסוגלים לממן את העלות הגבוהה, בין אם לא דאגתם למספיק מזומן בחשבון העו"ש שלכם ובין אם מסגרת כרטיס האשראי שלכם פשוט חנוקה.

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט נוהגים אחרת בנושא מימון הוצאות רפואיות ומאז ומתמיד הנהיגו מדיניות חריגה והפוכה כאשר הם דואגים לתשלום כל ההוצאות ישירות מול הגורמים המטפלים מבלי לערב את המבוטחים או לבקש מהם לשלם ולקבל החזר מאוחר יותר. דבר זה מקבל משנה תוקף עכשיו בתקופת הקורונה ותקף גם על הוצאות השהייה בבידוד. ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט ידאגו להסדיר את עלויות הבידוד בשבילכם כך שתוכלו להיות עם ראש שקט ולא להוסיף לעצמכם דאגות מיותרות למצב בלתי נעים גם כך.
זהו בהחלט יתרון עצום לביטוח נסיעות לחו"ל וכזה המעניק לו יתרון עם מול המתחרים.

בירוקרטיה ובלבול הם נפוצים מאוד כאשר אנו זקוקים לטיפול רפואי בחו"ל

מדינות שונות, נהלים שונים ועוד יתכן שגם בשפות זרות שאיננו שולטים בהן ושהאנגלית המצויה בידי הפקידים או האחיות והרופאים המטפלים אינה מגשרת דיה. הוסיפו לכך את הבלבול והלחץ שלנו שכן אם אנחנו זקוקים לטיפול רפואי בחו"ל זה כבר אומר שאנחנו לא ממש במיטבנו וקיבלנו מתכון מנצח לתסכול אדיר, המון לחץ וסיכוי לשירות רפואי לקוי או לא מתאים.
ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט מעמיד לרשות מבוטחיו ייעוץ ושירות בעברית מאנשי מקצוע ורופאים מומחים ברמת זמינות מירבית 365 יום בשנה, 7 ימים בשבוע ו 24 שעות ביממה כל שלעולם לא תרגישו לבד ותמיד תוכלו לקבל הכוונה ראויה וייעוץ מקצועי לגבי סוג הטיפול שאתם צריכים ועזרה בגישה לרשויות המקומיות.
תנאים אלו יכולים להיות ממש קריטיים כשמדובר באירוע רפואי שפוקד אותנו בחו"ל ובמיוחד בתקופת הקורונה על כל סיבוכיה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו