ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים

בפעם הראשונה בחייכם, אחרי שחשבתם על זה לא מעט, החלטתם לצאת לחופשה בחו״ל עם הילדים? אתם רוצים ליהנות מכל רגע אך חוששים גם ממצב שבו פתאום משהו יקרה? פתאום הילד ירוץ, ייפול וזו תהיה נפילה שדורשת פינוי לבית חולים? פתאום תגלו, דווקא בחו״ל, שהוא אלרגי למשהו ותרצו שרופא ייראה אותו כמה שיותר מהר? האמת היא, שאף אחד לא רוצה להפליג במחשבות על התסריטים האלה, אך בפועל, הם חלק מהחיים. לכן חשוב שתפנימו ותבינו: לא יוצאים מהארץ בלי ביטוח נסיעות לחו״ל לילדים. יש ביטוחים כאלה, הם מותאמים לסיכונים שאליהם הילדים של כולנו חשופים ולכן חשוב מאוד לעשות ביטוח כזה לפני שיוצאים לחופשה.

עד כמה הביטוח הזה באמת יהיה יקר?

זה מאוד תלוי. חשוב להבין שגם כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו״ל לילדים מדברים על מספר אפשרויות שונות. למשל, האם ידעתם שיש חברות ביטוח שונות וכל אחת יכולה להציע לכם פוליסה במחיר אחר? בנוסף, כמובן שגם במקרה של ביטוח נסיעות לחו״ל לילדים, כפי שקורה בביטוחי נסיעות אחרים, תוכלו לבחור ולהחליט עד כמה הביטוח צריך להיות נרחב. אתם יכולים לעשות פוליסה בסיסית, אך אם אתם יודעים שהילד שלכם מועד לפורענות, לא כדאי להסתפק במועט. במקרה כזה רצוי יהיה לעשות את הפוליסה הכי נרחבת שאפשר, כי למה שתיקחו סיכונים מיותרים?

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

ביטוח נסיעות לכל אחד עושים עם חברת פספורט קארד

זה לא באמת משנה אם אתם צריכים לעשות היום ביטוח נסיעות לחו״ל לילדים או שאתם רוצים לעשות כל ביטוח נסיעות למישהו אחר. אפילו אם אתם צריכים לעשות ביטוח נסיעות לקשישים או לאנשים שעברו ממש לא מזמן ניתוח מורכב, חברת פספורט קארד זו הבחירה הנכונה. החברה שלנו מציעה פוליסות מגוונות שמותאמות לצרכים של כל לקוח ולקוח, כך שברור מדוע גם במקרה שלכם נמצא את הפוליסה הנכונה. מעבר לכל אלה, אתם תראו שאצלנו תוכלו לקבל גם מענה מהיר. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שתצאו מרוצים ושיש לכם אל מי לפנות, אנחנו בחברת פספורט קארד מזמינים אתכם אלינו.

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים

איזה כיף! אתם כעת בשלב תכנון הנסיעה לחו"ל עם כל המשפחה המורחבת וגם הילדים. אז קודם כל, אנו מקווים שתיהנו ומעבר לכך אנחנו חושבים שכדאי שתדעו כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים על מנת שתיסעו ערוכים ומוכנים לכל מקרה שלא יהיה חס וחלילה).

טסים עם ילדים

ביטוח נסיעות לילדים פספורטכארד

ילדים הם שמחה ומה היינו בלעדיהם אך לעיתים בעקבו מחלה של ילד, כל החופשה עלולה להשתבש ולכן מומלץ להיערך לכך מראש ולהיות מוכנים לכל מחלה או צורך בבדיקה רפואית. אין ספק כי עליכם להתכונן נכונה אל הטיול בחו"ל עם הילדים שלכם אך חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור אל ביטוח נסיעות לחו"ל לילד. אם תעצרו רגע ותחשבו על זה, הילד שלכם נוטה לחלות לא מעט וזה בעקבות הסביבה העוטפת אותו וכמה מהר חיידקים מטיילים מילד אחד לשני. באם הייתם בארץ, סביר והייתם נותנים לילד תחילה אקמולי או נובימול ורק אם היה מחמיר הייתם ניגשים לרופא. כאשר נמצאים בארץ אחרת, מפלס המתח גבוה הרבה יותר ולכן הדבר הראשוני אותו רוצים לעשות הוא לגשת לרופא שיבדוק ויראה שהכל בסדר.

למי מיועד הביטוח?

ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים הוא ביטוח המיועד לכל הילדים מתחת לגיל 18 וכזה המותאם לצרכים הספציפיים המתאימים לילדים היקרים לנו מכל. מעבר לביטוח לחו"ל הבסיסי, ניתן להוסיף הרחבות ולכסות את עצמכם מכל סיכום אפשרי וכל הרפתקה כלכלית אשר ללא ביטוח מתאים, סביר ותצליח למוטט אתכם כלכלית בשל העלויות הגבוהות של טיפול רפואי בחו"ל. ביטוח נסיעות לילדים כולל בין היתר:

  • כיסוי לכל ההוצאות הכרוכות בהטסת הילד ארצה באם יהיה צורך בכך
  • כיסוי בכל הקשור לליווי הילד במידה ואין ההורה או מבוגר אחראי אחר יכול לעשות זאת
  • אפשרויות כיסוי נוספות המתאימות לילדים במיוחד
  • הרחבות לכל הקשור במצבים רפואיים קיימים באם יש

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו״ל לילדים

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו