ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים

אתם נמצאים עכשיו במהלך השירות הצבאי שלכם? קיבלתם אישור מיוחד מהמפקד לצאת לחופשה של שבוע בחו״ל עם החבר הכי טוב מהתיכון? אם כך, ברור מדוע אתם נרגשים. אין משהו נחמד מזה, והאמת היא, שהחיילים לפני שנים יכלו רק לחלום על תנאים כאלה. מה שכן, מעבר לכך שאתם צריכים לבחור את היעד הנכון ולתכנן את הנסיעה שלכם היטב כדי לנצל את הזמן, רצוי מאוד שתעשו גם ביטוח נסיעות. לכאורה, אנשים צעירים לא צריכים לעשות ביטוח, כי מה כבר יקרה? יחד עם זאת, הגיע הזמן שגם אתם תבינו: לא לעולם חוסן ולא הכול תלוי בכם. לכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים למה לחשוב פעמיים?

ביטוחים במחירים נוחים

הרבה פעמים חיילים ואנשים צעירים אחרים מוותרים על ביטוח נסיעות לחו״ל מתוך הרצון לחסוך. יחד עם זאת, חשוב להבין שזו טעות חמורה, כי אם משהו כן יקרה וכן תזדקקו לעזרה, המחיר שתשלמו יהיה מאוד יקר. כמו כן, חלק ממה שכל כך מיוחד באופציה של ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים זה המחיר האטרקטיבי. לכן, בסופו של דבר, אם תעשו את החשבון, אתם תראו שלעשות ביטוח כזה זו האופציה הנכונה. אומנם בוודאי לא תרצו להגיע למצב שאתם צריכים להפעיל את הביטוח, אך טוב לדעת שיש לכם פוליסה שתסייע בעת צרה.

מה עוד כדאי להוסיף לפוליסת הביטוח?

יש אומנם אפשרות לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים שיהיה בסיסי, אך בפועל, יש גם מספר סעיפים שניתן יהיה להוסיף. למשל, דווקא בגלל שאתם חיילים והמדינה משלמת לכם מעט מידי בתקופת השירות הצבאי, בוודאי לא תרצו לשלם מחיר מלא על טיסה שבוטלה. לכן חשוב לדעת שיש אופציה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחיילים שכולל גם כיסוי במקרה של ביטול טיסה. זה נכון גם לגבי הכבודה שלכם ובפועל יש עוד שלל הרחבות שניתן יהיה לעשות לביטוח. למשל, אם אתם לוקחים אתכם ציוד טכנולוגי יקר ומתקדם, מה פתאום שתוותרו על ביטוח שיכלול גם את אובדן הציוד הזה? שווה לבדוק ולהוסיף כל מה שצריך כי כך תוכלו לנסוע ולהיות עסוקים רק בדבר אחר: ההנאה שלכם מהחופשה.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עבור חיילים מאת פספורטכארד – לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחול לחיילים

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו