ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי כליות

לאחרונה מחלת הכליות שלכם החמירה? אתם מרגישים מעט יותר מותשים וחוששים? אם כך, ברור מדוע דווקא עכשיו אתם רוצים לנסוע קצת לחו״ל. זה לא חייב להיות טיול מאתגר מבחינה פיזית, כי מספיק רק לראות נופים אחרים ולנשום אוויר קצת שונה. מה שכן, אתם בוודאי חוששים מהנסיעה עצמה, כי מה יקרה אם המחלה עוד תדרדר דווקא בטיול שלכם? אם יקרה משהו שמצריך טיפול רפואי דחוף וחריג? בדיוק בשביל כל המצבים האלה חשוב מאוד שתעשו ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי כליות, ויפה שעה אחת קודם. ביטוח נסיעות רגיל לא יספיק לכם ומעבר לכך, יש חברות ביטוח שלא מסכימות לעשות פוליסה רגילה לאדם חולה. לכן חשוב לברר את הדברים מראש ולראות באיזה סוג של ביטוח אתם בוחרים, וזאת כדי שתהיו רגועים בנסיעה.

האם הביטוח כולל כל מצב אפשרי?

אנשים שחולים במחלות כרוניות שונות אומנם יכולים להעביר תקופות ארוכות שבהן הם מרגישים פחות או יותר טוב, אך יש גם מצבים שבהם פתאום, ובלי הודעה מוקדמת, המצב עלול להתדרדר. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי כליות וחשוב לא פחות לברר מה כולל הביטוח. האם הביטוח מכסה כל טיפול? והאם יש הגבלה כלשהי מבחינת סוגי הטיפולים שחברת הביטוח תהיה מוכנה לשלם עליהם? חשוב להבין שלמרות שקריאת פוליסת הביטוח זה לא עניין פשוט וזה דורש תשומת לב, רצוי בהחלט להשקיע בכך.

עד כמה הביטוח יכול להיות יקר ומה באמת ישפיע על המחיר?

בין אם אתם נאלצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי כליות ובין אם אתם צריכים לעשות ביטוחי נסיעות אחרים, חשוב שתעצרו גם לבדוק את המחיר. אנחנו רואים שיש פוליסות שיכולות להיות יקרות יותר מאחרות, כמו למשל פוליסות שכוללות גם את הכבודה שלכם או את המצב שבו יבטלו את הטיסה. אם אתם רוצים לנסוע בראש שקט ולא להיות מודאגים, חשוב שתעשו את הביטוח הכי נרחב שאפשר. זה נכון, המטרה והתקווה היא לא להפעיל את הביטוח, אך רצוי שיהיה לכם ביטוח נרחב מאשר להזדקק לעזרה ולא לדעת לאן לפנות.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל מצב רפואי מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

ביטוח נסיעות לחול לחולי כליות פספורטקארד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו