ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי המופיליה

לנסוע לחו״ל כשאנחנו חולים במחלה כרונית כלשהי זה לא דבר פשוט. אנשים בריאים לא לגמרי יכולים להבין זאת, אך בפועל, עבור אנשים חולים כל יציאה מהשגרה עלולה להיות מורכבת. אדם שחולה במחלה כרונית כלשהי אומנם יכול להעביר חודשים, ואפילו שנים, במצב מאוזן, אך בבת אחת הכול עלול להשתנות. לכן, אם גם אתם חולים במחלה כמו המופיליה ואם אתם לא רוצים לוותר על הנסיעה הקרובה לכם, דעו שאתם צודקים. יתרה מכך, יש היום פוליסה שתוכל להתאים לכם, כי היום אפשר לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי המופיליה.

למה כדאי לבחור בפוליסת ביטוח שמתאימה בדיוק לכם ולמצבכם?

אין ויכוח על כך שלפני שנים אנשים, בין אם הם היו חולים ובין אם הם היו בריאים, היו עושים פחות או יותר את אותה פוליסת ביטוח לנסיעות. יחד עם זאת, המצב הזה הוביל לכך שבסיטואציות קיצוניות שהיו קשורות למחלת הרקע, פעמים רבות חברות הביטוח התנערו. הן לא נתנו מענה ללקוח ולכן אותם אנשים חולים התמודד לא רק עם המחלה ועם המקרה הרפואי, אלא גם עם עלות כלכלית אסטרונומית. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב הזה, ואם אפשר כבר לבחור באופציה אחרת, מה פתאום שתוותרו על כך? לכן ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי המופיליה זה בדיוק מה שעליכם לעשות אם אתם סובלים מהמחלה הזאת.

מהם היתרונות של ביטוח נסיעות בפספורט קארד?

אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי המופיליה בחברת פספורט קארד, כדאי שתדעו: זה הטוב ביותר. אצלנו בחברה תקבלו מענה לא רק ברגעי משבר קיצוניים, אלא גם אם אתם פשוט לא מרגישים טוב. אם אתם מתלבטים ולא יודעים האם ללכת לבית החולים הקרוב או לא, תוכלו לקבל מאתנו ייעוץ רפואי ראשוני. כמו כן, אתם תראו שאצלנו אתם קודם כל תקבלו כיסוי כלכלי ורק אח״כ תצטרכו לשלוח מסמכים רפואיים להוכחת המצב. אל תדחו את הדברים ואל תתפשרו על משהו אחר, כי ביטוח נסיעות עושים רק עם פספורט קארד.

 

לרכישת ביטוח פספורט קארד לכל מצב רפואי – לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

 

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי המופיליה

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו