ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים

עכשיו, אחרי שסיימתם לעבוד שנים ארוכות בקצב מסחרר, אתם רוצים קצת לנוח? לצאת לפנסיה וליהנות מהחיים? אתם לגמרי צודקים. אומנם החיים שלנו הם עבודה וכולנו עושים הכול כדי לחסוך ולהרוויח, אבל בסופו של דבר, מה כל זה שווה אם אנחנו לא נהנים מהכסף? מה שכן, אפשר להבין אתכם אם אתם מעט מוטרדים מהמצב הבריאותי שלכם ובעיקר מהשאלה מה יקרה אם תזדקקו לטיפול רפואי. חוששים? זה מטריד אתכם עד כדי כך שאתם חושבים לוותר על הנסיעה? כדאי שתדעו: ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים זה הפתרון הנכון.

מה מיוחד בביטוח כזה?

ממש כפי שהשם מעיד, ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים מיועד לאנשים גמלאים. נקודת המוצא היא שאנשים מבוגרים יותר חשופים ליותר מחלות ואירועים רפואיים שונים, כך שפוליסת הביטוח הזו מתאימה להם. במסגרת פוליסת הביטוח אתם תראו שתוכלו לקבל טיפולים רפואיים, עזרה ראשונה וכדומה. יש אומנם מדינות שבהן תקבלו סיוע ראשוני אפילו בתור תיירים ולא תצטרכו לשלם, אך יש מדינות שבהן תשלמו הרבה יותר מידי. לכן, אם אתם חושבים על נסיעה, רצוי מאוד שתעשו כמה שיותר מהר ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים. ביטוח כזה יכול לכלול גם ביטול של נסיעות ואפילו אובדן של כבודה, כך שמכל מהבחינות מדובר על ביטוח שלא כדאי לוותר עליו כשרוצים לנסוע לחו״ל.

חברת הביטוח שתמיד תענה לכם

אתם חוששים ממצב שבו אתם בחו״ל, זקוקים לעזרה ולא עונים לכם בחברת הביטוח? חוששים מכך כי יצא לכם לשמוע סיפורים על לא מעט אנשים אחרים שזה מה שעלה בגורלם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. אם אתם רוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים ולהיות בטוחים שתמיד תקבלו מענה, אנחנו כאן בשבילכם. אצלנו בחברת פספורט קארד תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה תמיד תקבלו כיסוי כלכלי. בניגוד להרבה חברות ביטוח אחרות שקודם כל דורשות מהלקוח לשלם, אצלנו זה לא כך. לכן גם מהבחינה הזאת אתם תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה, אז למה לחשוב יותר מידי?

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עבור גימלאים מאת פספורט קארד –לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

 

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו