ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי קבע

אתם אנשי קבע שמשרתים בצה״ל כבר שנים? זו העבודה שלכם ואתם אוהבים לתת את הנשמה למדינה? הגיע הזמן שתדעו: מגיעות לכם לא מעט הטבות בגלל הבחירה שלכם. כל מי שעובד בתור איש קבע יודע לומר עד כמה ההקרבה בתחום הזה משמעותית. לכן, אם לפחות כשאתם נוסעים לחו״ל תוכלו ליהנות מביטוח נסיעות שמתאים במיוחד לכם ולא עולה יותר מידי, למה שתוותרו על כך? לא תמיד אנשים מודעים לכך, אבל האמת היא שהיום יש ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי קבע ובהחלט שווה לבדוק במה דברים אמורים.

איזה סעיפים חייבים להופיע בפוליסת הביטוח שלכם?

אם אתם חושבים על ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי קבע, כדאי שתבדקו על מה בדיוק אתם חותמים. העניין הוא שיש שלל ביטוחים שונים שיוכלו להתאים לכם ולמען האמת, יש פוליסות ביטוח מאוד מגוונות. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק, טרם החתימה, מה כולל הביטוח והאם אפשר למצוא בו סעיפים כמו:

• החזר במקרה של ביטול טיסה
• כיסוי במקרה של אובדן כבודה
• חילוץ במקרה הצורך
• מענה בכל עת במידה והלקוח זקוק לעזרה

אתם לא יודעים מתי הביטוח יוכל לשמש אתכם ואתם לא יכולים לדמיין באיזה מצב תמצאו את עצמכם בחו״ל. לכן, אם אתם יכולים לבדוק בשבע עיניים על איזו פוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי קבע אתם עומדים לחתום, שווה לעשות זאת.

חברת ביטוח שנותנת כיסוי, מענה ושירות מעל ומעבר

זה לא משנה אם יצא לכם לשמוע חוות דעת לא טובות מחברים שלכם על חברות ביטוח כאלה ואחרות או לא. מה שבטוח זה שאם אתם עומדים לשלם סכום מסוים על ביטוח נסיעות שתעשו, תרצו לקבל בתמורה את הכי טוב שיש. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בחברת פספורט קארד אתם יכולים לישון בשקט. נוסעים לחו״ל עם כל החברים מהצבא? או שאולי אתם מוקפצים לעבודה מיוחדת מעבר לים? זה לא משנה מה המוטיב ומה בדיוק קרה. מה שכן בטוח, זה שעם חברת פספורט קארד תמיד תדעו שאתם בידיים טובות. כאן תקבלו מענה, מחיר טוב ושירות בכל רגע נתון, אז למה לחשוב פעמיים?

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אנשי קבע מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

ביטוח נסיעות לחול לאנשי קבע פספורטקארד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו