ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים

אתם נוסעים, בשעה טובה, לטפס על הרים בחו״ל? יש לא מעט מדינות מקסימות בעולם שידועות בתור יעדים נהדרים לטיפוס הרים. יחד עם זאת, אתם חייבים להבין: לא עושים את זה בלי ביטוח. ממש כפי שברור לכם שגם בישראל טיפוס הרים עלול להוות סכנה כלשהי, כך קורה גם לגבי טיפוס הרים בחו״ל. זו הסיבה שבגללה, אם תוכלו לעשות מראש, עוד לפני היציאה לדרך, ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים, חשוב שלא תוותרו על כך. ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים הינו ביטוח ייעודי שמתאים לפעילות הספורטיבית הספציפית הזאת ולכן חשוב לעשות אותו. הוא מכסה מקרים אחרים ותאונות נוספות שעלולות להתרחש במסגרת הפעילות הספורטיבית הזאת, כך שברור מדוע יש לו חשיבות אדירה.

ביטוח – מה הוא באמת כולל?

אתם אומנם רוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים אך לא ממש ברור לכם מה הוא כולל? חשוב להבין שלכל חברת ביטוח יש פוליסות שונות שהיא יכולה להציע לכם. לכן, אם אתם יכולים לעשות את הבירורים הנדרשים מראש כדי להבטיח שאתם חותמים על פוליסה שתתאים לכם, זה כדאי. למשל, האם הביטוח שאתם עומדים לעשות לעצמכם לקראת הנסיעה כולל גם חילוץ? ועד איזה סכומים תוכלו לקבל החזר או כיסוי? אומנם התקווה הגדולה היא לצאת לחופשה שלכם ולחזור בשלום, אך אין לדעת מה יוליד יום. לכן רצוי לעשות בירורים שונים ולראות שאתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים כמה שיותר מקיף.

מה עוד ישפיע על מחיר הפוליסה?

מעבר לשאלה איזו פעילות אתם עומדים לעשות בחו״ל, ובמקרה הזה טיפוס הרים, יש עוד כמה גורמים שישפיעו על מחיר הפוליסה. למשל, בני כמה אתם? והאם אתם אנשים שמעשנים? האם אתם אנשים בריאים בדרך כלל? הגורמים האלה, כמו גם השאלה באיזו חברת ביטוח תבחרו, יכולים להשפיע על המחיר שתשלמו בסופו של דבר. ביטוח נסיעות לחו״ל שכולל גם פעילויות אקסטרים שונות לא חייב להיות מאוד יקר, אך מצד שני, גם לא כדאי לבחור את האופציה הכי זולה שיש. לעיתים ביטוח זול מידי עלול להוביל אתכם אל חברת ביטוח שאינה מספיק אמינה, וזה, כמובן, לא מומלץ.

 

לרכישת ביטוח לחצו כאן או חייגו 03-5046611

ביטוח נסיעות לחו"ל – טיפוס הרים מאת פספורטכארד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו