ביטוח בחו"ל בהתאמה אישית למצב רפואי

אם יש משהו שמאוד מאפיין את העידן שבו אנחנו חיים, זו התזוזה. אומנם זה נכון שהקורונה באה וקצת שינתה את חוקי המשחק, אך אנשים בימינו בכל זאת רגילים לטוס. למעשה, יש ישראלים רבים שטסים לא מעט פעמים בשנה לחו״ל, כך שאם גם אתם אוהבים לטוס, אתם לא לבד. מה שכן, חשוב מאוד להבין שלמרות שהעולם נראה לנו כמו כפר גלובאלי שתמיד נוכל להסתדר בו, לא תמיד זה כל כך פשוט. מה עושים אם יש לנו צורך ברופא בחו״ל? איך מממנים טיפול רפואי ואיך אפשר לישון בשקט גם במצבים מורכבים בחו״ל? הפתרון הוא ביטוח נסיעות לחו״ל.

למה חשוב להתאים את הביטוח למצב המבוטח?

הימים שבהם אנשים הסתפקו בלעשות ביטוח נסיעות לחו״ל כלשהו עברו חלפו להם, ובצדק. העניין הוא שלכל אחד מאתנו יש תיק רפואי שונה וכל אחד סובל ממחלות אחרות. יש אומנם גם לא מעט אנשים בריאים, אך חלק מאתנו, הנוסעים והטסים, לא נהנים מבריאות תקינה. לכן, אם יש חברת ביטוח נהדרת שמציעה להתאים לכם את הביטוח הנכון לכם לקראת כל נסיעה לחו״ל, למה שלא תפנו אליה? כאשר הביטוח מתאים לאדם ולא האדם מתאים את עצמו לביטוח הנסיעות, הכול נראה אחרת. לכן, אם אתם רוצים לנסוע בראש שקט ולדעת שבכל מצב רפואי שלכם תקבלו מענה ועזרה, אל תוותרו על הביטוח הנכון לכם.

הכירו את פספורט קארד – חברת הביטוח שלכם לנסיעות שונות לחו״ל

זה לא משנה אם את אישה בהיריון או שאתה אדם אחרי ניתוח קשה. זה גם לא משנה אם אתם מושתלי איברים או שאולי אתם חולי כבד. יכול להיות שאולי אתם חיילים שרק יוצאים לחופשה או שאתם בכלל תרמילאים שיוצאים לטיול הגדול של חייהם. מה שבטוח זה שאצלנו בחברת פספורט קארד תמיד תמצאו את הפוליסה הנכונה לכם. ביטוח בחו״ל בהתאמה אישית למצב רפואי זה כל מה שצריך כדי לדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה הכול יסתיים בשלום. לכן כדאי שתפנו אל נציגי החברה עוד היום ותבחרו את הפוליסה הכי טובה למצבכם הרפואי ולמטרת הטיול שאתם מתכננים.

לרכישת ביטוח נסיעות מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

מקרים שבהם יש אפשרות להרחבה מיוחדים ואישית לגבי מצב רפואי בחו"ל

*ההרחבות מתייחסות בעיקר למחלות כרוניות

  • נשים בהריון
  • מחלת סרטן
  • אשפוז בארץ סמוך לפני מועד הנסיעה
  • מושתל איברים
  • מחלת ריאות
  • לחץ דם ריאתי, נכות, איידס וכו'

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

 

ביטוח פספורטכארד מיוחד לבני גיל הזהב

הרחבה זו כוללת את ההוצאה הרפואית במקרה של טיפול רפואי בחו"ל , חשוב לציין שגם במקרים 'קלים' שבהם לא מגיעים לאשפוז ונוסף אין הגבלה לפי יום, טיפולי החירום התרופות אפילו פינוי אווירי למוסד רפואי, הזדקקות לקיצור הנסיעה, או הגעה לישראל במהירות המרבית.

 

נסיבות אישיות
  • השכרת רכב – אין צורך בהשתתפות עצמית בשכירת רכב בחו"ל.
  • ביטוח כבודה – מתייחס למזוודות וציוד נוסף
  • מכשירים אלקטרונים – כגון טאבלט, מצלמה, טלפונים, מחשבים, שימו לב שעל פי רוב הביטוח חל רק על הציוד עצמו ולא על ציוד נלווה כגון עדשות מיוחדות, מטענים מיוחדים וכו', בדקו האם ניתן לבטח בנוסף או בנפרד גם ציוד נלווה שכזה.

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד בהתאמה אישית למצב הרפואי של המבוטח

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו