בדקנו את ביטוח נסיעות פספורט לחו"ל והאם הוא מתאים גם לתקופת הקורונה

לא טסים או נוסעים לחו"ל ללא ביטוח נסיעות לחו"ל. את זה כולנו או אנחנו רוצים להאמין שלפחות רובנו הפנמנו כבר היטב. אף אחד לא רוצה להיתקע בחו"ל עם בעיה בריאותית בהפתעה ולגלות שהטיפול בה עשוי לעלות כמה עשרות אלפי דולרים. כן ככה זה כשאנחנו חיים במדינה בה הקשר ביננו לבין מערכת הבריאות שלנו נעשה דרך ביטוח רפואי אוטומטי ומנדטורי לכל אזרחי המדינה ואין לנו מושג כמה יקר היה האשפוז האחרון שלנו בבית החולים או בדיקת ה CT שנאלצנו לעבור. ולכן הדבר הכי חסר אחריות שנעשה יהיה לצאת לחו"ל ללא ביטוח נסיעות טוב.
אבל מה קורה עכשיו בתקופת הקורונה? האם ביטוחי הבריאות התאימו עצמם גם למורכבות התקופה הזו והאם יש הבדלים בין החברות?
בדקנו את ביטוח נסיעות פספורט שנחשב לביטוח הנסיעות לחו"ל המקיף והאיכותי ביותר בישראל וביקשנו לדעת אלו שינויים והתאמות נעשו בו בגלל מגפת הקורונה.

תשלום עבור שירותים רפואיים חריגים – מי משלם?

אז קודם כל התחלנו בנושא התשלום. ביטוח נסיעות פספורט ידוע בשירות הייחודי והנבדל שלו משאר החברות בכך שהוא דואג לשלם עבור השירותים הרפואיים להם תזדקקו ישירות לגופים המטפלים מבלי שאתם תצטרכו קודם לשלם ואז לבקש החזר. אבל מה קורה אם תזדקקו פתאום לתקופת בידוד בחו"ל?
במידה ונמצאתם חיוביים לקורונה בחו"ל אתם תדרשו לתקופת בידוד של לכל הפחות שבועיים לפני שתורשו לעלות על מטוס חזרה לישראל. עכשיו נניח בצד לרגע את הבירוקרטיה והאישורים הנדרשים בצד ונגיע לזה בפסקה הבאה הדנה בשירות, אבל מי רצינו לדעת מי מממן את תקופת הבידוד עצמה? הרי לשם שהיה בבידוד תדרשו למצוא מלון בעל תנאים מתאימים לבידוד. לא כל המלונות מאפשרים בידוד ולא בטוח שתמצאו כזה במחיר שהוא בתקציב שלכם. ביטוח נסיעות פספורט גם פה חוסך למבוטחים שלו את כאב הראש שבדבר ומשלם ישירות למלון תוך כדי שהוא חוסך מכם את הטרחה והקושי של לממן את ההוצאה היקרה ולבקש עליה החזר בהמשך. עד כאן צ'ק!

שירות וליווי רפואי על ידי חברת הביטוח

ביטוח נסיעות פספורט מעמיד רשות המבוטחים שלו שירותי ייעוץ וליווי בעברית הזמינים להם כל השנה 24 שעות 7 ימים בשבוע דרכם תוכלו לקבל עזרה מאנשי מקצוע בתחומי הרפואה וסיוע שיעזור לכם להבין את הבירוקרטיה המקומית. דבר זה נחוץ מאוד בתקופת הקורונה שכן הנהלים שונים מאוד ממקום למקום וגם משתנים תדיר ואנו בקלות יכולים למצוא עצמנו הולכים לאיבוד ודופקים את הראש בקיר בניסיון להבין מה עלינו לעשות וכיצד לנהוג במידה וחלינו בקורונה ואנחנו זקוקים עכשיו לאישור רפואי לסיום הבידוד וחזרה לישראל. ברשת מסתובבים סיפורים רבים של ישראלים שנתקעו במדינות שונות כשהם לא מצליחים לעבור בנבכי המערכת על מנת להשתחרר מהבידוד ולקבל אישור יציאה מהמדינה. ביטוח טוב עם שירות יעיל יכול לחסוך לכם את זה ובכל ביטוח נסיעות פספורט גם מצטיינים.
נראה כי בחירה בביטוח נסיעות פספורט כביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אותנו היטב גם בתקופת הקורונה ועשוייה לתת לנו ראש שקט לפחות בתחום הזה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו