איזה ביטוח נסיעות הכי משתלם לעשות היום?

נסיעות לחו"ל הפכו נושא טעון ומבולבל מאוד בתקופה האחרונה בה מלווה אותנו מגפת הקורונה ובה גם משתנים החוקים והכללים כל שני וחמישי. מדינות נכנסות ויוצאות מרשימות במהירות מסחררת והזמנת חופשה מראש הפך לנושא מאתגר.
יחד עם זאת, בנושא ביטוחי הנסיעות לחו"ל השינוי הרלוונטי היחיד לתקופה זו הוא בנושא כיסוי עלויות תקופת הבידוד במידה ונמצאת חיוביים לנגיף במהלך החופשה או נסיעת העבודה שלכם.
עם ביטוח הנסיעות פספורט קארד קבלו גם את הכיסוי היעיל והשלם ביותר וגם את השירות הטוב ביותר שיש לביטוחי נסיעות לחו"ל להציע בתחום.

מה שונה היום בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל?

נתחיל בכך שאם בעבר נושא ביטוחי הנסיעות לחו"ל היה משהו שלא הקדשנו לא מחשבה יתרה במיוחד וזה בזכות הכיסוי האוטומטי שהיה לנו דרך כרטיסי האשראי, הרי שהיום המצב הוא שונה בתכלית. הרפורמה בביטוחי הנסיעות שחברות האשראי ביצעו לפני מספר שנים, די רוקנה מתוכן את הביטוח הבסיסי וגם הגבילה אותו בזמן. הביטוח שהיום נקבל דרך כרטיס האשראי אינו מכסה אותנו כהלכה ואם אנחנו מעונינים לכסות עצמנו באמת מפני כל צרה שלא תבוא, עלינו לרכוש לו הרחבות. הבעיה בהרחבות שנרכוש דרך חברות האשראי היא שמחיר הביטוח הסופי כבר יוצא לא זול מצד אחד והקשר שלנו לחברת הביטוח אינו ישיר מצד שני. חברת האשראי פועלת בו כמתווכת ולכן כבר עדיף לנו לעשות ביטוח נסיעות בצורה ישירה דרך חברת ביטוח מועדפת.
הדבר השני שהשתנה והוא רלוונטי לתקופה הנוכחית של מגפת הקורונה הוא שעלינו לוודא שהביטוח שלנו כולל גם כיסוי לתקופת בידוד במידה ונמצאנו חיוביים בבדיקה. כיסוי עלויות הבידוד אמור לכלול גם את השהות במלון על כל הכרוך בכך.

איזה ביטוח מעניק היום את הכיסוי והשירות הטובים ביותר?

כל חברות הביטוח המוכרות מוכרות גם ביטוחי נסיעות לחו"ל. אולם רק חברה אחת – פספורט קארד הגדילה לעשות והחליטה לעשות מהפכה בתחום ומלבד השירות יוצא הדופן שהיא מעניקה למבוטחיה עליו נפרט בהמשך, היא נבדלת בכך שהיא מכסה את ההוצאות הרפואיות כבר בזמן השהות בחו"ל כך שלא תצטרכו אתם לשאת קודם בהוצאות ואז לקבל החזר. זהו למעשה הבדל עצום ומשמעותי, שכן הוצאות רפואיות בחו"ל ובמיוחד אם מדובר במדינה מערבית, עלולות להגיע לסכומים גבוהים מאוד שלא פעם אנו עלולים לגלות שכלל איננו מסוגלים לשלם בכרטיס האשראי שלנו בשל הגבלת מסגרת. שירות זה חוסך לנו טרחה עצומה ומהווה שירות יוצא דופן בנוחות שהוא מעניק למבוטחי פספורט קארד.

אילו שירותים מעניק ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד?

  • מימון מלא וישיר של הוצאות רפואיות
  • מענה מהיר וישיר 24 שעות ו 7 ימים בשבוע מכל מקום בעולם
  • ייעוץ און ליין מרופא מנוסה
  • הרכבה עצמית של סוגי הכיסוי
  • אפשרות לפוליסה שנתית משתלמת במיוחד
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו