רוצים לצאת לחופשה חלומית? אלה הדברים שחשוב לעשות לפני ההזמנה

ביטוח נסיעות לחול לתקופות ארוכות

 

עונת "אחרי החגים" כבר כאן, וכעת אפשר להתחיל לחפש אחר חופשות כיפיות בכל רחבי העולם! בימי החגים המחירים עולים ושדות התעופה עמוסים, אבל כעת שהמהומה מאחורינו, הגיע הזמן לבחור חופשה לכל יעד, במחירים משתלמים, בקלות ובכיף!
כיום ישנם שלל יעדים שמומלץ להגיע אליהם בימי החורף הקרירים כמו אל פראג הנפלאה בקריסמס, אל איסלנד שם ניתן לרדוף אחר הזהר הצפוני, כמו גם אל מקומות חמים שבהם אפשר לתפוס קצת שמש ביניהם ברזיל, מקסיקו ושלל יעדים.
אבל לפני שאתם יוצאים אל החופשה המדהימה, מה חשוב שתעשו? הנה 4 דברים חשובים:

לא לשכוח ביטוח נסיעות לחו"ל

בזמן שאתם 'סוגרים' את החופשה החלומית שלכם, חשוב תמיד לפנות אל חברות מקצועיות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. כיום באמצעות ביטוח נסיעות לחול לכל גיל, ביטוח לנשים בהריון, ביטוח המתאים לכל מצב רפואי ושלל ביטוחים: אפשר להיות בראש שקט בנוגע לשהייה נעימה ובטוחה ביעד, כך שבכל מקרה של חס וחלילה תאונה, אשפוז, או כל סיטואציה רפואית אחרת – תהיו מכוסים.

חשוב לדעת כי ביטוח נסיעות לחו"ל עלותו אינה גבוהה, והוא כזה שיועיל לכם בחסכון ענק בכל סיטואציה רפואית בה תהיו בזמן החופשה. לכן חשוב תמיד עוד לפני הטיסה לדאוג לביטוח מסוג זה.

הלוואות לחופשה

רבים האנשים שמקווים לחסוך מספיק כסף על מנת לצאת לחופשה של כמה ימים או כמה שבועות חלומיים בשנה. עם זאת אורח החיים הקדחתני לא תמיד מאפשר חסכון אשר מתאים לסוג החופשה שאתם בוחרים, לכן כדי ליהנות פעם בכמה שנים מחופשה כיפית במיוחד: חשוב לבדוק כיצר אפשר לקחת הלוואה מהירה לכל מטרה, עם ריביות נמוכות וכזאת אשר תאפשר לכם חופשה נעימה שבה לא תעשו חשבון לכסף.

עם הלוואה לחופשה בריבית נמוכה שניתנת לעיתים מחברות חוץ בנקאיות ללא קשר לחשבון הבנק, אפשר ליהנות מכמה ימים נפלאים ומפנקים.

הוציאו ויזה

נסו להבין האם היעד שאיליו אתם רוצים לנסוע כולל הוצאת ויזה. רבים לא יודעים זאת, אבל יעדים כמו ארצות הברית, הודו, סין ושאר ארצות, דורשים אשרת שהייה אותה חשוב להוציא חודש לפני הנסיעה בשגרירות המתאימה.

תכננו מסלולים

מומלץ לנסות לתכנן את המסלולים ואת הביקור שלכם ביעדים שונים בעולם. היעזרו באפליקציות חכמות שמאפשרות תכנון ומעבר בין כל היעדים השווים במקום אליו נסעתם לחופשה, ובכך קבלת מסע מושלם בין יעדים אטרקטיביים במיוחד! עשו את כל אלה והדרך לחופשה הנעימה כבר מתחילה!

למידע ופרטים על ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורט קארד – לחצו כאן

פספורט קארד מחיר 2019

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו