פספורט קארד – הבחירה הנכונה בכל פעם כשנוסעים לחו"ל

אחרי יותר משנה שאתם מבלים רק בארץ בגלל הקורונה, עכשיו אתם רוצים לצאת? לנסוע לחו"ל? לנפוש קצת או לחדש את קשרי העסקים שלכם עם לקוחות ושותפים מעבר לים? אם כך, ברור מדוע אתם מעט חוששים. מצד אחד, אצל כולנו מתעורר הצורך לזוז קצת ולעשות משהו אחר, אך מצד שני, חשוב לעשות זאת במגבלות המצב ובטח הכי בטוחה שאתם יכולים. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שעל ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד לא כדאי לכם לוותר. יכול להיות שבעבר יצא לכם לנסוע לשלושה-ארבעה ימים לחו"ל בלי לעשות ביטוח, אך בפועל, זה מאוד לא מומלץ. אתם לא יודעים מה עלול לקרות בחו"ל, והאמת היא, שעכשיו, כשהווירוס עדיין כאן, נושא הביטוח הופך להיות עוד יותר משמעותי. לכן לא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח לנסיעה שלכם לחו"ל, אלא גם רצוי שתעשו זאת כמה שיותר מהר ובמקום הכי טוב שקיים.

מתי הביטוח שאתם עושים באמת יוכל לכסות נזקים?

למרות שאף אחד לא באמת רוצה להקדיש לנושא הזה יותר מידי זמן ומחשבה, חשוב לקחת בחשבון את השאלה על מה בעצם אתם משלמים. אומנם זה נכון שבוודאי לא תרצו להגיע למצב שבו אתם צריכים לפנות אל חברת הביטוח שלכם ולהפעיל אותה, אך מצד שני, חשוב לדעת שברגע האמת יהיה לכם ביטוח מקיף ביותר. לכן ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד זו בחירה נהדרת, כי יש לחברה הזאת מספר רב של ביטוחים שביניהם תוכלו לבחור. כמו כן, החברה מציעה לכם פוליסות במחירים נוחים והשירות שמחכה לכם הוא מהטובים ביותר שתוכלו למצוא היום בארץ. איזו עוד חברת ביטוח מעמידה לרשות הלקוחות שלה ייעוץ רפואי מרחוק? טיפול בנושאים כמו מרשמים לתרופות שונות או הפניות לרופאים מומחים בחו"ל ולחדרי מיון? לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שלא משנה מה קורה כי בכל מקרה חברת הביטוח תעמוד לצדכם, רק ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון.

הנוחות והיעילות

עדיין חסרות לכם סיבות שבגללן כדאי יהיה לבחור דווקא בחברת הביטוח הזאת? חוששים שברגע האמת, כפי שקורה לא פעם עם חברות ביטוח אחרות, למעשה יתחמקו מכם ולא ירצו לתת לכם מענה? חשוב שתבינו שכאן זה ממש לא מה שהולך לקרות. למעשה, האפשרות של ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד היא בחירה נהדרת, בין היתר, כי המענה שתקבלו כאן יהיה יעיל, זמין עבורכם בכל עת ומאוד נוח. משמעות הדברים היא שקודם כול ישלמו לכם ויעזרו לכם, ורק אח"כ תצטרכו להביא את כל האישורים הרפואיים ואת התיעוד של התהליך שעברתם. זה בדיוק ההפך ממה שעושות כל חברות הביטוח האחרות, מה שהופך את השירות של החברה הזאת לטוב פי כמה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו